Bloedverlies week 5, vooral 's ochtends

Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan. Deze had een dikkere lijn dan de vorige en was ook wat donkerder. Ik weet dat ik er geen conclusies aan moet verbinden, maar toch stelt het me gerust. 
Nu maar een beetje proberen los te laten.. 

Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan. Deze had een dikkere lijn dan de vorige en was ook wat donkerder. Ik weet dat ik er geen conclusies aan moet verbinden, maar toch stelt het me gerust. 
Nu maar een beetje proberen los te laten.. 

Ik wil nog een clear blue doen die het aantal weken aangeeft. Die ik een dikke week geleden heb gedaan zei 1-2 week

Ik heb er ervaring mee. Bij mij kwam het smorgena vooral door opstaan waarbij er druk op een adertje kwam te staan.. uit bed rollen ipv gewoon opstaan hielp bij mij!
Ik heb zowel helderrood bloeverlies gehad ala bruin, als licht.. veel en weinig.. buikpijn.. 
En ik zit nu te kijken naar mijn 5 weken oude zoontje, dus het hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn!

Oja ook had ik een hematoom, een soort bloedstolsel waar bloed vanaf kwam. Ik ben de eerste 13 weken redelijk wat bloed verloren, hwb extra echo's gehad en alles was elke keer goed gelukkig!

Ik heb net een clear blue gedaan. Die zegt zwanger maar geeft nog steeds 1-2 week aan net als vorige week. Pfff heeft niet geholpen voor Mn gemoedstoestand ? beetje jammer dit 

Terug
Bovenaan