Bloedverlies

<p>Heyy Mommy’s en Daddy’s to be,</p><p>Ik ben nu 5 weken + 2 dagen zwanger van ons eerste kindje.</p><p>Wij hadden maandag 8 oktober onze eerste echo en helaas bleek op de echo nog niks te zien.. ?</p><p>Mijn verloskundige vond zelf dat het eruit zag als een prille zwangerschap, dus daar zijn wij ook vanuit gegaan. Daarom hebben we onze tweede echo volgende week 24 oktober, om te kijken of we dan wel al wat zien. Dit zal ook inwendig worden gedaan.</p><p>Ik heb sinds vandaag last van bloedverlies. Ik heb vanmiddag de verloskundige gesproken en alles uitgelegd en zij zei dat ik mij verder nog niet zorgen hoefde te maken tenzij het zou gaan vloeien en verergeren. Dit is dus niet het geval, maar toch zit het me dwars. Ik heb vele dingen ook gelezen op het internet en we houden rekening met eventueel een miskraam. </p><p>Nou is mijn vraag..</p><p>Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt vroeg in haar zwangerschap? En hoe is het verder afgelopen?</p><p>Ik hoop op wat meer antwoorden hier.</p><p>xxx een onzekere mommy to be</p>

Hoi,
want ontzettend naar.. heb het zelf ook meegemaakt, vanaf 6 weken licht bloedverlies en dat werd uiteindelijk een miskraam. Was twee maanden ernaar weer zwanger en toen ging het wel goed.
Maar dit hoeft bij jou niet tr hetzelfde te gaan. Ik ging toen ook alles googelen en lezen op forums. Maar dit gaat je niet helpen vrees ik. Je leest positieve en negatieve verhalen.. het enige wat je kan doen is afwachten.. veel sterkte. 

Ik heb rond datzelfde termijn ook wat bloedverlies gehad (heel weinig, vooral druppels) en dat is verder gewoon goed gegaan. Heb inmiddels een zoontje van bijna 5 maanden.
Zolang je niet veel verliest zou ik me nog niet zo zorgen maken! Sowieso is het enige wat je kan doen afwachten... succes! 

Waarom had je al een echo? Met 5 weken is nog niks te zien toch? 
Wat voor bloedverlies heb je precies? Bruin, helder? Stolsels? En heb je buikpijn? Dat maakt nogal uit. 
Ik heb afgelopen donderdag met 5 weken een miskraam gehad. Veegde helder bloed af en bleef die dag en de dag erna bloeden. Er kwamen stolsels uit, dus was wel duidelijk. 
Als het bruin is, of een heel klein beetje bloed, dan hoeft er geen reden te zijn tot zorgen. Toen ik de verloskundige belde zei ze dat er 50% kans was op een miskraam toen ik vertelde over bloedverlies. Je vindt op oudersvannu ook een artikel hierover.
Ik hoop dat het goed blijft gaan en je geen bloed meer verliest! 

Ik heb met 6 weken ook bloedverlies gehad. Op de echo was toen een kloppend hartje, maar ook een aantal bloedingen te zien. Een week later kreeg ik opnieuw een echo en waren de bloedingen zo goed als verdwenen. Wat de oorzaak was weten we niet. Inmiddels ben ik 7 weken verder en 13+1 week zwanger. Ik begrijp heel goed dat je je zorgen maakt. Probeer afleiding te zoeken en positief te blijven. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het. Maar zolang je geen buikpijn hebt en de bloeding niet erger wordt kan het nog steeds een goede zwangerschap zijn :) 

[quote quote=10122390]Waarom had je al een echo? Met 5 weken is nog niks te zien toch? Wat voor bloedverlies heb je precies? Bruin, helder? Stolsels? En heb je buikpijn? Dat maakt nogal uit. Ik heb afgelopen donderdag met 5 weken een miskraam gehad. Veegde helder bloed af en bleef die dag en de dag erna bloeden. Er kwamen stolsels uit, dus was wel duidelijk. Als het bruin is, of een heel klein beetje bloed, dan hoeft er geen reden te zijn tot zorgen. Toen ik de verloskundige belde zei ze dat er 50% kans was op een miskraam toen ik vertelde over bloedverlies. Je vindt op oudersvannu ook een artikel hierover. Ik hoop dat het goed blijft gaan en je geen bloed meer verliest![/quote]
hey,
ik heb die echo toen eerder gehad omdat ik dacht dat ik toen al verder in mn zwangerschap zat. Achteraf bleek ik nog heel vroeg vandaar dat we de echo herhalen ?.
ik heb wel roze bloedverlies met het vegen verder geen stolsels en geen buikkrampen.
Maar ik lees heel veel verschillende dingen, dus misschien is het maar beter even afwachten.
xx

[quote quote=10122405]Ik heb met 6 weken ook bloedverlies gehad. Op de echo was toen een kloppend hartje, maar ook een aantal bloedingen te zien. Een week later kreeg ik opnieuw een echo en waren de bloedingen zo goed als verdwenen. Wat de oorzaak was weten we niet. Inmiddels ben ik 7 weken verder en 13+1 week zwanger. Ik begrijp heel goed dat je je zorgen maakt. Probeer afleiding te zoeken en positief te blijven. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het. Maar zolang je geen buikpijn hebt en de bloeding niet erger wordt kan het nog steeds een goede zwangerschap zijn [/quote]
Hey,
Wat fijn om te horen dat goed is gegaan.
ik wens je een hele fijne zwangerschap toe?
xx

[quote quote=10122389]Ik heb rond datzelfde termijn ook wat bloedverlies gehad (heel weinig, vooral druppels) en dat is verder gewoon goed gegaan. Heb inmiddels een zoontje van bijna 5 maanden. Zolang je niet veel verliest zou ik me nog niet zo zorgen maken! Sowieso is het enige wat je kan doen afwachten… succes![/quote]
Hey,
Wat fijn om te horen dat het goed is gegaan en je nu een gezond zoontje hebt?.
En idd afwachten maar, t is soms alleen zo moeilijk..
xx

Terug
Bovenaan