<p>Heyy Mommy’s en Daddy’s to be,</p><p>Ik ben nu 5 weken + 2 dagen zwanger van ons eerste kindje.</p><p>Wij hadden maandag 8 oktober onze eerste echo en helaas bleek op de echo nog niks te zien.. ?</p><p>Mijn verloskundige vond zelf dat het eruit zag als een prille zwangerschap, dus daar zijn wij ook vanuit gegaan. Daarom hebben we onze tweede echo volgende week 24 oktober, om te kijken of we dan wel al wat zien. Dit zal ook inwendig worden gedaan.</p><p>Ik heb sinds vandaag last van bloedverlies. Ik heb vanmiddag de verloskundige gesproken en alles uitgelegd en zij zei dat ik mij verder nog niet zorgen hoefde te maken tenzij het zou gaan vloeien en verergeren. Dit is dus niet het geval, maar toch zit het me dwars. Ik heb vele dingen ook gelezen op het internet en we houden rekening met eventueel een miskraam. </p><p>Nou is mijn vraag..</p><p>Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt vroeg in haar zwangerschap? En hoe is het verder afgelopen?</p><p>Ik hoop op wat meer antwoorden hier.</p><p>xxx een onzekere mommy to be</p>