Bloedverlies

[quote quote=10122384]Hoi, want ontzettend naar.. heb het zelf ook meegemaakt, vanaf 6 weken licht bloedverlies en dat werd uiteindelijk een miskraam. Was twee maanden ernaar weer zwanger en toen ging het wel goed. Maar dit hoeft bij jou niet tr hetzelfde te gaan. Ik ging toen ook alles googelen en lezen op forums. Maar dit gaat je niet helpen vrees ik. Je leest positieve en negatieve verhalen.. het enige wat je kan doen is afwachten.. veel sterkte.[/quote]
Hey,
Wat naar om te horen van je mk, ik hoop dat je het een mooi plekje hebt kunnen geven.
En natuurlijk gefeliciteerd met de kleine?.
maar zoals je zegt alles lezen op internet gaat me verder niet helpen, word er alleen nog meer onzeker van.
Ik wacht de volgende echo gewoon af?
xx

Ik ben nu 10 weken zwanger en ik heb op meerdere momenten (licht) bloedverlies gehad. 

In week 5-6 druppels helderrood bloedverlies gedurende enkele dagen. Met 7 weken een goede echo gehad. Daarna met 8 weken weer bloedverlies. Helderrood bloed bij het afvegen. Ik schrok en heb het laten controleren. Weer een goede echo en de oorzaak van de bloeding bleek een vaginale infectie te zijn. Volgens de gynaecoloog veroorzaakte de zwangerschap zelf de infectie door bijv. een veranderde pH en/of hormoonhuishouding. De infectie is behandeld met (helaas) antibiotica en de bloeding stopte na twee dagen en blijft tot op heden uit.

Ik heb vorige jaar twee miskramen gehad. Daar ging licht bloedverlies heel snel over in heftig bloedverlies met stolsels. In mei weer zwanger geraakt en heb paar keer licht bloedverlies gehad, alleen bij het afvegen. Achteraf bleek dat te komen omdat de placenta dicht bij mijn baarmoederhals ligt. Ben nu 24 weken zwanger:) kan dus alle kanten op gaan. Veel succes en ik hoop dat je volgende week een goede echo hebt en opgelucht adem kunt halen! 

Ik heb met 6 weken ook een bloeding gehad en inmiddels meer dan 18 weken zwanger. Hoeft dus niets te zijn :). Je lichaam is ook veel beter doorbloed.

Hoi Babyjune, 
Mijn situatie is aardig vergelijkbaar met die van jou. Ik ben nu 6+5 weken zwanger van ons eerste kindje en heb afgelopen zondag ook een lichte bloeding gehad (helder roze/lichtrood) Gisteren voor de zekerheid de vlk gebeld en zij zei dat ik me vooralsnog geen zorgen moest maken zolang ik geen stolsels/pijn had. Dit is gelukkig niet het geval. 
De vlk gaf aan dat het nog te vroeg was voor een echo, dat als ze die nu zou maken ze niet zou kunnen zien of het kindje leeft of niet.. Dus het is afwachten...
Ook ik heb 24 oktober mijn eerste echo en dan pas weten we iets.. We gaan van het positieve uit maar het maakt je ook ontzettend onzeker en bezorgd... Dan duurt een week nog lang hè. 
Veel succes voor jou ook nog deze week! 
Grtjs een mommy to be. 

Oh en ik heb diezelfde avond een echo gehad waarop een kloppend hartje te zien was. Dus dat is ook bij iedereen anders.

[quote quote=10122466]Ik ben nu 10 weken zwanger en ik heb op meerdere momenten (licht) bloedverlies gehad. In week 5-6 druppels helderrood bloedverlies gedurende enkele dagen. Met 7 weken een goede echo gehad. Daarna met 8 weken weer bloedverlies. Helderrood bloed bij het afvegen. Ik schrok en heb het laten controleren. Weer een goede echo en de oorzaak van de bloeding bleek een vaginale infectie te zijn. Volgens de gynaecoloog veroorzaakte de zwangerschap zelf de infectie door bijv. een veranderde pH en/of hormoonhuishouding. De infectie is behandeld met (helaas) antibiotica en de bloeding stopte na twee dagen en blijft tot op heden uit.[/quote]
Hey wereldwijd,
Wat naar van je infectie zeg!
Gefeliciteerd! Ik hoop dat de zwangerschap verder goed zal verlopen ?.
Xxx

[quote quote=10122479]Ik heb met 6 weken ook een bloeding gehad en inmiddels meer dan 18 weken zwanger. Hoeft dus niets te zijn :). Je lichaam is ook veel beter doorbloed.[/quote]
Hey Sammy,
Hmm ja zo zie je maar weer, bij iedereen is het weer anders.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er maar extra van ?.
xxx

Terug
Bovenaan