[quote quote=10122498]Hoi Babyjune, Mijn situatie is aardig vergelijkbaar met die van jou. Ik ben nu 6+5 weken zwanger van ons eerste kindje en heb afgelopen zondag ook een lichte bloeding gehad (helder roze/lichtrood) Gisteren voor de zekerheid de vlk gebeld en zij zei dat ik me vooralsnog geen zorgen moest maken zolang ik geen stolsels/pijn had. Dit is gelukkig niet het geval. De vlk gaf aan dat het nog te vroeg was voor een echo, dat als ze die nu zou maken ze niet zou kunnen zien of het kindje leeft of niet.. Dus het is afwachten… Ook ik heb 24 oktober mijn eerste echo en dan pas weten we iets.. We gaan van het positieve uit maar het maakt je ook ontzettend onzeker en bezorgd… Dan duurt een week nog lang hè. Veel succes voor jou ook nog deze week! Grtjs een mommy to be.[/quote]
Hey happy belly,
Precies bij mij is het ook nog te vroeg, vandaar dat ik het even moet afwachten tot volgende week de 24e.
Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat komen, en geniet alsnog van je zwangerschap.
Veel succes de 24e
xxx
Hey happy belly,
Precies bij mij is het ook nog te vroeg, vandaar dat ik het even moet afwachten tot volgende week de 24e.
Ik hoop dat het bij jou ook goed gaat komen, en geniet alsnog van je zwangerschap.
Veel succes de 24e
xxx