BLOEDVERLIES!!??!!

Hey meiden,

stress hier..ik ontdekte vanmorgen vroeg wat donkerbruin bloedverlies.!!! Ik heb al een keer een miskraam gehad en dat begon ook zo... Ik ben nu heel bang en onzeker...
Het bloed verlies is niet veel, maar dat was toen ook niet.
Ik de verloskundige gebeld, maar die belt me nog terug..aaarrrchh, ik kan niet wachten..
Bij mijn miskraam toen was ik 7 weken en nu bijna 5. Het zou innestelingsbloed kunnen zijn , maar ik heb ook lichte krampjes..ik vertrouw het voor geen meter!

zucht...ik was zo blij...

Loreleitje,

Wat een schrik!!! Ik hoop dat het een innestelingsbloeding is of een klein wondje, het hoeft niks ernstigs te zijn, maar ik snap je gevoel zo goed! Ik zou precies hetzelfde reageren.

Mijn duimen draaien op volle toeren voor jou!

Liefs grotebroer

Dank jullie wel, ik voel me echt naar nu. Emotioneel en ik weet niet waar ik het zoeken moet.
Wat rottig dat wachten...

Grote broer, jij hebt toch ook een mk gehad?

Ja, dat klopt! Maar ze waren beide heel verschillend en bij iedere vrouw werkt het weer anders.

Een vriendin van mij heeft de hele zwangerschap door een paar keer bloedverlies gehad en heeft nu een kerngezonde zoon. Ik blijf duimen voor jou meis!

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat het allemaal goed is!

Liefs grotebroer

hoi, ik heb bij de vorige 2 zwangerschappen ook wat bloedverlies gehad, rond dezelfde tijd als jijnu en heb 2 gezonde kinderen hoor!

Sterkte, kan me wel voorstellen dat het je onzeker maakt

Hai meiden, ik heb de verloskundige teruggebeld. Zij zei dat het nu niet verontrustend klonk en nog alle kanten op kan gaan, pas als ik flinke krampen en helder rood bloedverlies krijg moet ik me zorgen maken.
Maar ik weet niet, het voelt niet goed. Ik heb nu l lichte krampen, die ik hiervoor nog niet had.

Ze zei ook dat ik voor de zekerheid mijn urine moest laten testen op blaasontsteking bij de huisarts.
En die vroeg zich nog net niet hard op af wat ik daar deed. 'Je bent nog maar net zwanger' zei hij....en hij keek niet erg vriendelijk. (ik had geen blaasontsteking)
De verloskundige heeft voor vrijdag een echo gepland, maar ik ben somber...

Ik geloof er niet meer echt in, maar ik vind het nog het ergst dat ik het niet weet, dat afwachten is echt ondraaglijk!!

liefs

Terug
Bovenaan