BLOEDVERLIES!!??!!

Loreleitje,

Ik ben net terug uit m'n werk even om het hoekje kijken hoe het met jou gaat. Meis ik weet hoe vreselijk het is om te wachten en heb zelf nog geen manier gevonden om dit dragelijker of makkelijker te maken. Ik wens je sterkte meis en een super dikke knuf van mij!

Liefs grotebroer

Loreleitje,

Hoe is het nu met je? Wat een spanning, ik kan het me heel goed voorstellen. Ik heb twee keer een spontane miskraam gehad en een keer een missed abortion, maar ook een goede zwangerschap waarbij ik in het begin bloed verloor.

Allemaal heel verwarrend dus.

Ik denk aan je,

Maaike

Ja, je weet niet waar je aan toe bent... Ik heb nu ook krampen, dus ik vrees nu toch wel het ergste.. Ik ben bang dat ik me weer bij het zwanger worden forum moet aansluiten.
Ik ben erg verdrietig, dat had ik ook niet verwacht na zo'n korte zwangerschap.
Het doet echt wat met me..

Maaike, had jij bij het bloedverlies bij de zwangerschap die wel goed ging ook krampen? (ongesteld-achtig) en hoelang hield het bloedverlies aan??

Hoi Loreleitje,

Ik weet het echt niet meer of ik krampen had. Er was af en toe bloed, dan weer een paar uur niets, en dan weer wel.

Het was wel helder, dat weet ik nog.
Ik hoop nog steeds voor je dat het goed afloopt,

Liefs,
Maaike

Hallo, het lijkt erop dat het bloeden nu is gestopt. Maar het zou natuurlijk zo weer kunnen starten. Ik had vandaag best krampen, en ik denk dat dat gewoon niet goed is. Bloedverlies is te verklaren, innesteling, gesprongen ader, maar krampen?

Ik krijg eigenlijk toch weer een beetje hoop, maar ben ook weer bang daardoor nog meer teleurgesteld te worden..

Terug
Bovenaan