BLOEDVERLIES!!??!!

Ik heb geen bloedverlies meer sinds gistermiddag, maar ik ben er nog niet gerust op.
Krampen is ook wel minder, maar ik ben zo gespannen, dat ik daar ook weer buikpijn van krijg... lekker bezig hè?

liefs

Ja, lekker bezig laat het los zou een vreemde zeggen, maar ik weet als gen ander dat dat zo niet werkt. Denk aan je meis!

Liefs grote broer

Ps Dat gevoel in je buik is geen bandenpijn? Had ik in het begin ook, nu zakt dat bij mij weer iets af.

Lief dat jullie meeleven, ik voel me gesteund! Het zou bandenpijn of de groei van mijn baarmoeder kunnen zijn. Het is niet heel erg pijnlijk..maar met dat bloedverlies sloeg ook de paniek toe en kan ik dingen moeilijk in perspectief zien...
Maar als het bloedverlies nu uit blijft.....is er vrijdag misschien toch iets te zien op de echo.

Hoe voel jij je eigenlijk? Misselijk? moe?

Hoi Loreleitje,

Ik hoop van harte dat alles goed gaat en dat je vrijdag een goeie echo hebt.
Heel veel sterkte met deze nog onzekere dagen en ik wens jou tranen van geluk toe as vrijdag.
Ik duim voor je

gr
winx

Hey meis,

Ik hoop dat je een super echo hebt! Dat je nu geen bloedverlies hebt is positief! Probeer dat vast te houden.

Ik ben niet misselijk gelukkig, ik ben alleen zo moe en idd zo af en toe dat zeurderig gevoel in de buik. Ik weet dat dit geen pijn is, maar het maakt ook mij af en toe behoorlijk onrustig.

Ik blijf je volgen ;)

Liefs grotebroer

Nou meiden, nog steeds geen bloed, heb toch een beetje goede hoop. Vanavond moet ik werken en dan ben ik morgenochtend aan de beurt voor een echo..
Werken vanavond, eigenlijk heb ik er geen zin in, aan de andere kant is het afleiding!!

Want de tijd gaat langzaam, jij nog tot maandag hè grote broer?
Krijg jij een vroege echo omdat het eerder fout ging?

liefs

Terug
Bovenaan