Boehoe wie heeft er budgettips

Hoi meiden,
Ik heb een probleem, mijn loon is lager dan wat ze met de begroting hadden opgegeven. Nu sta ik deze maand 250 euro rood (koophuis ect en mijn vriend verdient ook maar 1300 en ik nu 930))
deze maand is nog wel te overbruggen maar als dit een jaar lang (betaald ouderschapsverlof 1 dag in de week en woensdag ontslag genomen werk voor een jaar dus 3 dagen) zo door gaat trekken wij dat niet.

nu heb ik al rond gekeken voor wat particulierwerk, zoal oppassen en schoonmaken in de avond- en weekenduren en heb gesolliciteerd naar een andere baan buiten het onderwijs(boehoe geen vakanties meer), maar wat kan ik nog meer doen?

Heeft er iemand bugettips???

gr tammy mv jadey 02-04

Hoi, met dat loon niet!! Er zijn mensen die het met minder moeten doen. De broekriem effe wat strakker aan trekken. Goedkopere boodschappen misschien. En niet te veel eisen aan jezelf stellen.

Suc6, enneh de buitenkant van andere mensen zien er vaak mooier uit dan het binnenshuis is!!
Weet zeker dat hier meer mensen mee zitten.

Groetjes Natasja mv Desmond (17wk oud)

Ik bedoelde het ook niet verkeerd hoor, ik weet dat er veel mensen zijn die het met nog minder moeten doen, ik vroeg me alleen af of er mensen zijn die   misschien handige tips hebben wat betreft het buget.

sorry als ik mensen voor het hoofd gestoten heb dat is zeker niet de bedoeling geweest.
gr tammy mv jadey 02.04

ik zal eens kijken of ik iets op een lijstje kan zetten maar ken je vertellen dat wij het met minder dan je man alleen zijn loon moeten doen :( en we redden het ook sorry we kunnen geen luxe dingen doen maar we redden ons en de kids komen niets te kort

liefs Corina

Boodschappen doen bij de Lidl of Aldi.
Tijdschriften abonnementen opzeggen (evt dagblad opzeggen)
Nachtstroom
Kleinere auto of een auto weg doen (als je er twee hebt)
Andere luiers

Verder weet ik even niets

Succes ermee, groetjes Ilona

hoi,
dan heb je alleen 'snachts stroom en overdag niet
 nee hoor nachtstroom is dat je 'snacht een goedkoper tarief hebt dan overdag dan was je bijvoorbeeld 'snachts ik geloof dat dat ook voor het weekend geld.

groetjes,
marike

Terug
Bovenaan