Boehoeeeeeé, alle foto's kwijt van een heel jaar!!!

Het antwoord van mijn mannetje (die dit soort problemen dus voor zijn werk oplost), maar ik ben bang dat je er niet zoveel aan hebt.

Als undelete ze niet kon vinden (Zelfs niet 1) dan staan ze waarschijnlijk nog ergens op de machine.
Zolang er geen nieuwe software op die machine wordt gezet zou undelete alle gewiste foto’s terug moeten kunnen halen.

Maar ik heb verder niet echt een idee waar ze zijn gebleven. Cleanup, het programmatje wat is gedraait gooit in principe geen foto’s weg, comprimeerd ze misschien, maar wist ze zeker niet.

Gebruik het windows zoekscherm, zoek naar alle bestanden en zet “Systeem mappen” en “Verborgen bestanden en mappen” aanvinken. Misschien heeft ze geluk.

Owww wat zal je balen!
Ik kan je niet helpen, maar wilde alleen even zeggen dat ik hoop dat het nog goedkomt...

Liefs Annet

Hey Tamara,
Ik vind het zo erg voor je!! Heb je niks af laten drukken?
Mijn man is wel een beetje bekend met computers, ik zal het hem vanavond eens vragen of er nog een mogelijkheid is om ze terug te halen. Zo ja dan zal hij je evt kunnen bellen en dan aan de telefoon uitleggen hoe en wat je moet doen. Ik heb vandaag late dienst, dus pas terug tegen 20.30. Ik probeer je om 21u nog een antwoordje te geven, evt kunnen we dan via email jouw telefoonnummer krijgen en dan bellen wij (is toch gratis na 19u).
Esther.

Hai lieve allemaal,

Wat geweldig dat jullie zo mee denken. Helaas ik heb ze nog niet, maar ben nu bezig met de verborgen bestanden te zoeken. Zoals annemieke het uitlegde. Ik weet niet wat een verkenner is, maar volgens mij is dat het zelfde als je zoek functie op windows XP???

Esther wat lief dat je dat aanbied.... Is dat echt zo in Belgie, dat je 's avonds geen kosten hoeft te betalen? Ik heb wel alleen een mobiel, ik weet niet of dat uitmaakt?? Misschien kunnen we het zelfs gewoon via de mail proberen??? Ik heb mijn mailadres even in mijn profiel bij website gezet. Maar ik hou iedereen ff op de hoogte of het vandaag nou wel of niet gelukt is. Ik krijg er iig wel weer hoop van, omdat iedereen met iedeeen komt

Liefs Tamara

mijn hubbie ook zo'n comp.freak zegt altijd
dat op een computer ook na verwijderen iets nooit helemaal
verdwenen is alleen moet je iemand kennen die weet wat hij doet en
evt.de nodige programma's bezit om het terug te halen
dus ik zou een prof. inschakelen misschien lukt het dan
 ik ben de foto's ook een keer kwijt geraakt en kon ze ook
niet weer vinden ..bleek later stonden ze in een andere map
eentje waar ik ze nooit zou zoeken
sindsdien laat ik om zoveel tijd een aantal foto's afdrukken
en heb ze ook op een sd kaartje staan

veel succes

greotjes
Bianca mv Lorenzo

hé Tamara.....

wat rot dat dit is gebeurt...wij hebben het gehad met een dvd waar alle foto's op stonden..de dvd had opeens een kras eroverheen...
ik werk zelf bij het callcenter van Medion..(waarschijnlijk wel bekend bij sommige van jullie van pc's, notebooks, camera's ed....) de dvd kon daar helemaal worden leeggehaald en overgezet naar een andere dvd.
sommige klanten bellen ons ook wel eens op met hetzelfde verhaal als jij. De harde schijf kan niet meer worden uitgelezen of bestanden/foto's zijn opeens verdwenen.(al dan niet door schuld van de klant) het voordeel bij een callcenter van pc's is dat er veel pc nerds werken. het woord is niet negatief bedoelt maar kan even geen ander woord vinden.
het betekent wel dat ze het "heerlijk" vinden om problemen op te lossen en dit soort zaken terug te halen. veelal kunnen de bestanden wel worden terug gevonden. je moet het zien dat als er een bestand op de plaats van een ander bestand komt...het oude bestand niet weg is..ook niet als deze in de prullebak is gezet.

ik ga op het werk even na vragen welk programma wij gebruiken om bestanden nog terug te kunnen halen..

Groetjes Veronique mv Daniëlle

precies wat veronique zegt het is dus nooit helemaal weg
maar je moet net weten hoe je het weer moet opzoeken
 groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hoi,

Verkenner = explore = het programmaatje waarin al die mapjes staan met bestanden. Ik weet ook niet hoe je het anders moet uitleggen.

Heb je al op *. jpEg gezocht?

Succes,

nanda

Terug
Bovenaan