Boehoeeeeeé, alle foto's kwijt van een heel jaar!!!

oja een andere mogelijkehid om te zoeken, de meeste camera's gebruiken een letter code, mijn camera bijv. suc1122

Als die van jou dat ook had kan je zoeken op s*.* (of welke letter ook de eerste was)

Gr. Nanda

Misschien is dit iets?

Help1

of deze

Help2

Wat ik in veel berichtjes lees op internet is dat je niets mag installeren want dan wordt het overschreven.

Ik denk dat je het beste meteen een expert kan bellen, maar ja dat kost geld, voor mij zou dat het waard zijn maar ik kan niet voor jullie spreken.

Groeten Nanda

Hallo weer,

Ik zie nu wel die mappen staan, maar als ik er op klik geeft hij aan dat de snelkoppeling ontbreekt. Kan ik hier wat mee *hoop hoop hoop*?
En loopt ie weer vast grrrrrrrrrrrrrr...

Hou jullie op de hoogte.

Nou, waar ik bang voor was is dus bevestigd.
Ik dacht: laat ik de raad van sommige van jullie opvolgen en een proffecional bellen.
Ik heb mijn verhaal uit gelegd, en nadat hij heel aandachtig heeft geluisterd vroeg ik op het laatst: En wat denk je, kan ik de foto's nog ergens vinden?
zijn antwoord: NEE!!!
boehoeeeeeeeeeeeeeeeé

Ik had ik het begin namelijk noooit mogen knippen en daarna plakken om de teveel aan bestanden terug te ztten. Blijkbaar is er iets fout gegaan. En het knippen schijn dus het probleem geweest te zijn. Dan kun je beter kopieren en plakken (dan staan de fotos wel op 2 plekken) maar dan haal je de foto's daarná op 1 plek weg. Snappen jullie me nog?

Nou, met dat knippen schijnen ze de in de lucht te vervliegen als er iets fout gaat. En waarschijnlijk is dat bij mij met het comprimeren gebeurt.

Ach lieve meiden, ik ga dit even verwerken.
Allemaal bedankt

Liefs Tamara

ach meissie wat naar...
laatst was ook mijn computer gecrasht en ik dacht hellup....
nou was er wel een truc om ze van mij laptop af te krijgen zonder dat mijn lap het nog deed.. maar goed ik had niet weggegooid....
wil je nog hulp? ken een vriend die bijzonder handig is... of is het leed echt echt...?
echt naar, kan me je gevoel helemaal voorstellen.. want ook ik dacht dat ik alles van geboorte (behalve die paar van hyves inderdaad) kwijt was
sterkte!
Daan

He, ik kon net niet inloggen op JG.

Esther je hebt mail terug.

Het 2e programmaatje van Nands76 draaid nu. Ik heb toch maar op wat knopjes gedrukt en toen ging ie lopen. Nog 36 minuten te gaan... Wie weet komt het stiekum ooit nog goed...

I hope so!!!

Oh meid wat erg............. Hopelijk hebben de tips hier wat uitgehaald en heb je ze weer terug!!! Laat maar even weten hoe het afgelopen is!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan