Boodschappen doen

Hallo allemaal,

Heb waarschijnlijk een hele stomme vraag:

Hoe doen jullie de grote boodschappen als jullie jullie kleine bij jullie hebben? Mijn man kan niet mee werkt altijd veel en om met een kinderwagen en een kar te lopen lijkt mij er onhandig. Hebben jullie tips?

Groetjes,

Anoniem
 
Ik doe het eigenlijk altijd 's avonds wanneer de kindjes in bed liggen en mijn man thuis is. Als ik met de wandelwagen ga, dan zet ik mijn dochtertje in de winkelwagen en zet de wandelwagen even bij de klantenservice.
 
ik zet altijd de maxicosie dwars op het winkelwagentje en kan dan al mijn booschappen nog gewoon kwijt in de wagen. vervolgens loop ik met het winkelwagentje naar mijn auto, zet eerst kind in de auto en vervolgens mijn boodschappen, geen enkel probleem.
 
Hoi,
Ik loop vaak als een treintje door de winkel, kinderwagen voorop en winkelwagen achter mij aan. Niet echt ideaal. Maar nou heb ik gisteren ontdekt dat ze in de winkel ook 2 speciale karretjes hebben met een "ingebouwd" babyzitje. Zo kan de kleine voorp en heb je een hele wagen vrij voor de boodschappen.
De maxicosi kan op geen enkele manier in of op heet karretje, zoals Heleen schrijft. Ik heb t al wat keer geprobeerd, maar t lukt echt niet!
Succes met de boodschappen!
GRoetjes, Jon
O ja, ik laat de boodschappen ook wel eens thuisbezorgen door de supermarkt. SCheelt een hoop gesjouw.
 
De maxi cosi op het winkelwagentje zetten is levensgevaarlijk..Ik krijg er de kriebels van als ik het zie dan hebben ze het stoeltje van het karretje opengeklapt er daar staat dan ze maxi cosi op...Mijn kraamhulp heeft me dat afgeraden haar zus had het ook gedaan en de maxi cosi is van de kar gevallen...Dus ik zou dat zeker niet doen...Gewoon lekker ´s avonds gaan als je man thuis is....Kun je ook lekker op je gemak doen...
 
Tja, ik ga altijd 's avonds en het liefst op een woensdag dan is het echt heel erg rustig en ben ik zo weer thuis.
We doen het meestal om de beurt.
De winkels zijn toch laat open er is misschien toch wel een avond dat je man thuis kan zijn?
 
Gewoon je mandje in je ene hand en de wagen in de andere. Moet je natuurlijk wel een handige driewieler hebben met een zwenkwiel, want anders werkt dat niet. Zo kun je heel gezellig de dagelijkse boodschappen doen. Voorwaarde is ook wel dat je niet zo ver van de supermarkt woont.
Of anders met de buggy op de fiets, maar dat ligt weer aan de leeftijd van je kind.
Voor de grote boodschappen kun je beter 1 keer per week met de auto en dan manlief mee natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan