Boodschappen doen

Je man vragen minder te werken? Alsjeblieft zeg,wat een onzin!! we hebben het maar over boodschappen doen hoor. Als je met je wagen bent zet je een mandje op je wagen. Met de maxi-cosi op het winkelkarretje werkt bij mij erg goed omdat hij klem staat in het zitje van de kar. Of je doet het 's avonds of je wacht tot je kindje even slaapt. babyfoon mee, werkt prima. Wagen bij de service vind ik ook een goeie tip!! Nou succes ermee! groetjes.
 
ik zet de maxicosi niet op het zitje maar echt klemvast op de randen van de kar. het zakt heel soms een heel klein beetje schuin weg maar vallen is niet aan de orde.
 
Ik zag daar ook tegenop, het boodschappendoen. Het viel gelukkig mee. Gewoon eerst maxi-cosy ín het winkelwagentje (houd niet veel plek over, maar het werkt wel goed als je wat onzeker bent).
Op een gegeven moment er gewoon bovenop gezet en dat gaat prima. Net als alles met kleine kinderen, gewoon erbij blijven en beetje opletten. Het staat toch best klem hoor.
Vandaag was er op dit gebied weer een primeur! Ze heeft nu zelf in het winkelwagentje (in het daarvoor bestemde kinderrekje) gezeten!! Ze vond het echt geweldig. Ze is nu ruim 6 maanden (moest dit even kwijt hoor ;-)

Groetjes en veel winkelplezier!
 
Wie gaat nou te boodschappen doen met de babyfoon. Je laat je kind toch niet alleen thuis, ook al is het maar voor 5 minuten. Stel je voor dat je huis in brand staat. Dat vergeef je jezelf nooit!! Dan vraag ik nog liever of mijn man minder gaat werken.
 
Zullen we het er maar op houden dat ieder zo zijn eigen tips heeft voor het boodschappen doen? Sorry dat je je zo aangevallen voelt dat was niet mijn bedoeling! Groetjes Esther
 
Wij doen twee grote boodschappenrondes: zaterdag markt (plus slager, bakker) en donderdag supermarkt. Dat is het.
Er kan nog wel eens een dag veranderen, maar zo werkt het wel. Er gaan in principe geen kinderen naar de markt; sinds ze kunnen zitten, gaat er nog wel eens maximaal 1 mee naar de super.

Als je maar twee boodschappenmomenten hebt, is het best mogelijk dat om het werk van je man heen te regelen (zeker met een op zaterdag).

Tussendoor koop ik nog wel eens een brood ofzo, maar meer ook niet.

Groetjes,
Michelle.
 
Terug
Bovenaan