Boodschappen doen

Hoi, overdag loop ik voor een kleine boodschap even naar de supermarkt met de wandelwagen. Neem dan gewoon een mandje en zet die even op de wagen. ( neem geen zware dingen )
Voor de grote boodschappen gaat mijn man s avonds even mee. Na het eten en dan loopt hij met de wandelwagen en ik met de boodschappenkar! Hartstikke handig en ik vind het ook altijd wel even gezellig,
succes ermee, groetjes Manon
 
Ik laat ze bezorgen door Albert.nl. Maar dit kost natuurlijk meer dan zelf gaan. Als dit niet kan doe ik's avonds boodschappen als mijn vriend thuis is. Mocht je dit niet lukken dan zou ik het ook met de draagzak doen.
Succes
 
Hoi ik haal altijd op zaterdagochtend de boodschappen na de eerste ochtendvoeding. Ik leg mijn zoontje daarna weer terug in bed. Mijn man blijft ook uitslapen die moet de rest van de week ook al vroeg op. Ik loop dus s'morgens om 7.30/8.00u al op de markt, lekker rustig. Boodschappen daarna opruimen en door naar de supermarkt. Tegen de tijd dat ik klaar ben met boodschappen doen is mijn man op gestaan en mijn zoon wakker en aangekleed en staat er een heerlijke kop koffie te wahcten. Voordeel van alles zo vroeg doen is dat ik daarna het hele weekend voor m'n gezinnetje heb.
 
Meestal doen we het samen 's avonds. Dan met het hele gezin. In het begin namen we twee karren. In de ene zette we de maxicosi, maar dan hou je geen ruimte over en moest er een tweede kar komen waar de oudste in het kinderzitje zat. Mijn jongste was zo klein dat ze nog niet in die speciale winkelwagentjes met maxicosi kon. Nu met 7 maanden wel en dan zit ze daarin.
Ook doet wel eens één van ons de grote boodschappen, alleen of met een van de kinderen. De ander blijft dan thuis met een of beide kinderen.
Werkt prima zo.
 
Terug
Bovenaan