Boos bij het consultatiebureau vandaan gekomen...

nathalia praat ook zelden met vreemde, of als ze het idee heeft dat vreemde haar kunnen horen.
ze is gewoon heel erg verlegen!
thuis brult ze de oren van je kop, buiten al wat minder, maar als ze bv op het cb is, praat ze ook niet tot zelden.

meid, als jij denkt dat je ventje het goed doet, dan is dat zo! jij kent je eigen kind het beste en niemand anders. zeker niet iemand die je kind maar 5 minuten heeft gezien.

liefs, do

Bij mij op het cb heb ik ook absoluut geen klagen. Ze luisteren goed naar mij, als ik me ergens zorgen over maak, kan ik dat bij ze kwijt en geven ze evt advies. Als ik het niet eens ben met dat advies, dan gaat het het ene oor in en het andere uit. Voel me zeker genoeg over mijn moedergevoel dat ik me niet van de wijs laat brengen.
Ik vind het altijd leuk om naar het cb te gaan. Even horen hoe lang ze is, en hoeveel ze weegt. Zarah laat zich vaak van haar beste kant zien dus ook daar krijg ik vaak complimenten over. Alleen maar leuk dus, haha!

ook hier wel tevreden met het concultatie buro
hele lieve wijkverpleegkundige daarintegen vind ik de arts weer niks maargoed.
ook caithlyn moest vorige maand,en ik kreeg papieren mee voor drukke peuters ja caithlyn is gewoon druk,en ze zeiden dat ze heel temparament vol is,en een goede taalvorm heeft,ze liep zelfs voor met dr ontwikkeling zoals ze haar zagen...

als ze tegen mij iets zeggen wat me niet zind ja gewoon ja nee en amen en als het te erg word boem bats klaar dr mee voluit hahahha

Mijn consultatiebureau is heel goed, ze zeggen nooit dat je iets verkeerd doet ofzo, weinig negatieve dingen. Wel vind ik de arts leuker dan de verpleegkundige, maar ja, je kunt niet alles hebben. Iemand trouwens een idee waarom er alleen maar vrouwen bij het cb werken?

Ik vind het cb tot nu toe altijd nog wel goed maar moet nu 1 juni.

Ben benieuwd, daniel doet ook alles met rechts en met links... en woordjes zegt hij wel, maar nog niets geen zinnen.. en anders gebruikt hij gebaren taal hihi...
verder is hij idd druk.. vonden ze daar helemaal druk, hihi..

ben dus heel nieuwsgierig wat ze gaan zeggen 1 juni...

maar tot nu toe hebben ze hier mij altijd goed geholpen en ook echte! adviezen gegeven als ik dat nodig had.
Vaak zeggen ze als ze iets een "probleempje" vinden, hoe vind u het zelf en wat is uw gevoel, dus daarom vind ik het hier wel fijn,

liefs marina

Nou, ik kan jullie geruststellen hoor, het is namelijk heel normaal dat een kind van deze leeftijd beide handen nog gebruikt! En het is helemaal niet aan te raden om ze daarbij wat meer te begeleiden. Uiteindelijk ontwikkelen ze een dominante kant en zie je dat ze rechts of links zijn. Pas als een kind op de basisschool geen voorkeur heeft, zou ik me zorgen gaan maken.

Hier niet tevreden over het cb, maar m de omgekeerde wereld, als ik mij zorgen omiets wordt het wegwuifd, van dat valt wel mee grrrr het valt niet mee als er toch een spreidbroek aan te pas moet komen en als ik zelf geen actie had ondernomen was er bij Nick een helmpje aan te pas gekomen.
Gelukkig pas met 3 jaar weer naar het cb voor mij hoeft het niet zo tis voor de prikken maar verder zie ik zelf wel hoe het gaat.

Hey meiden,

Ik had tot nu toe geen problemen met het cb, maar dit vond ik gewoon niet leuk en dan op zo'n juf manier. Ik ben een volwassen vrouw en wil normaal behandeld worden, bah!

Voor de rest hebben ze ons goed geholpen en de wijkverpleegkundige en de arts die ik normaal heb vind ik beide niks mis mee...

Onze zoontje heeft wel een helmpje gehad en ook daarbij hebben ze ons altijd gesteund, dus nee het lag echt aan deze vrouw.

Vandaag nog even de juf van de psz gesproken en die snapte er ook niks van. Ons mannetje doet het prima, draait mooi mee en loopt beslist niet achter, geen zorgen dus. Ze maakte zich ook boos en vond het onterecht. Ze vond het wel stoer dat ik het advies om eerder een afspraak te maken heb afgewimpeld, die pluim deed me weer goed!

Wij doen zeer zeker wat goed voelt, dat hebben we gelukkig altijd al gedaan. We luisteren wel naar adviezen, maar gebruiken wat wij nodig vinden. Dat klinkt wel lekker eigenwijs ;)

Liefs Lientje

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan