Boos bij het consultatiebureau vandaan gekomen...

Af en toe.... je zou ze wat hahaha!
Woensdag was ik ook met Lot (nu bijna 10 maanden) bij het consultatiebureau en ze deelde me mee dat ik nu moest beginnen met het laten drinken uit een gewone beker zodat rond haar 1ste verjaardag alle flessen de deur uit konden. Whahaha, ze moest eens weten.... met geen van de kinderen heb ik geoefend met het uit een beker drinken (veel te veel gedoe en geknoei) en ze kunnen het ook zonder oefenen op een dag vanzelf.
En ik heb mijn mond maar helemaal gehouden over het feit dat zowel Skip als Bo iedere ochtend nog steeds een papfles krijgen.... Ik geef toe, dit is ook wel een beetje abnormaal haha, maar je moet ze niet altijd wijzer maken dan nodig is.
Succes! Maar ik weet hoe irritant het kan zijn als ze je na 5 tellen al precies kunnen vertellen wat goed is voor je kind....
Gr's Noor

@ rood wit blauw: wij hebben een mannelijke arts... maar wat voor één???!!! Een uitstraling van een zak aardappels ofzo!
Heeft volgens mij ook weinig verstand van kinderen qua ontwikkeling. Over huilen 'u moet haar gewoon laten huilen. Kan wel tot 2 jaar duren'. :DDD

Kan beter met CB-verpleegkundige.

Wij hebben ook een mannelijke arts gehad, brrrr net zo'n type als bovenstaande lekker huilen hoor moeders enne niet zo overbezorgd een spreidbroek hoe kom je daar nou bij tot dat hij op vakantie ging jippie er werd geluisterd .
Was ook nog eens 1 van de huisartsen bij ons in de praktijk gelukkig ha ik daar een keuze.

Hoi meiden,

oh oh oh, wat een leuke consternatiebureaus bestaan er toch!
Hier ook zo'n ongeorganiseerd zooitje.
Nu is het verhuisd sinds november vorig jaar en moet ik maandag voor het eerst daarheen, het zal mij benieuwen.
Ik heb al verhalen gehoord van Trudi en een andere vriendin dat het daar net zo ongeorganiseer is als waar ze voorheen zaten.
Ook de arts (soms man, soms vrouw) hier is een geitenwollensokken type.
Vraagt niet naar wat je er zelf van vindt en heeft ook na zo'n 5 minuten zijn oordeel klaar over jou en je kind.

Ik heb dat Isabelle denk ik zo'n 5-6 maanden oud was een aantekening laten maken op ons dossier dat er bij mij soms dingen ene oor in andere oor uit gaan en als ik echt advies wil dat ik daar wel om vraag.
Heeft tot nu toe wel redelijk geholpen, gelukkig hoeven we nu niet zo vaak meer als in het begin.

Jullie horen maandag wel hoe het was.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan