Boosterprik en eisprong/bevruchting

<p>Hoi allemaal,</p><p>momenteel probeer ik zwanger te worden van ons tweede kindje. Nou krijg ik ook deze week de uitnodiging voor mijn boosterprik. Er is al van alles voorbij gekomen over die prik, maar mijn specifieke vraag kom ik niet uit. Ik zit nu rond mijn eisprong. Zijn er hier gevaccineerden die er achter kwamen dat ze zwanger waren heel pril tijdens vaccinatie? En wat doen jullie qua boosterprik? Ik ben gevaccineerd afgelopen jaar maar deze periode vind ik zo moeilijk, zo precies tijdens de eisprong. Ik ben niet wantrouwig dus ergens denk ik: kom op. Zelfs de verloskundige zegt dat er geen bezwaar is, maar misschien is hier iemand met ervaring er mee? Dat je was gevaccineerd en ineens een positieve test had tijdens of vlak erna?</p><p>Dank alvast! </p>
 
Hoi wij zitten in het ivf traject en ik ben nog niet ingeënt ik heb het voor mijn terug plaatsing van de embryo nog over gehad ze dat was een week ervoor toen zei de gyn dat ik het dan gelijk moest doen en anders wachten tot na de terugplaatsing want er was kans dat je koorts kreeg en dat is niet goed voor de innesteling Weet niet of je hier iets aan hebt de terugplaatsing gebeurt ook altijd net na de eisprong vandaar dat ik even op je reageer
 
Ik heb op 10 december de booster gehad, 15 december was mijn eisprong en op 30 december had ik een positieve test in handen! Heb 1 dag koorts gehad na de vaccinatie, daarna geen klachten meer. 
 
Ik had 1 nov mijn eerste vaccinatie ( was eerder zwanger en daarom was ik niet ingeënt ) 21 sept bevallen van dood kindje)

18 november menstruatie en 29 nov 2 e vaccinatie en nu zwanger ( maandag 1e echo)
 
Wens voor tweede kindje, en heb ook lang getwijfeld wel/geen booster. 11 december toch booster laten zetten (rond ovulatie), drie dagen erg ziek geweest. Nu 8 dagen over tijd en geen positieve test. Vrees nu beetje dat cyclus ontregeld is door booster (ben altijd heel regelmatig).
 
Hier zit ik ook een beetje mee.
Ik twijfel enorm over die booster nu we voor ons 3e kindje gaan.  De verhalen dat cyclussen door de war raken etc maakt me erg aan het twijfelen. 
Maar ook de verhalen dat veel zwangeren in het ziekenhuis komen die niet gevaccineerd  zijn maakt me erg aan het twijfelen.
Moeilijk moeilijk 
 
Ik heb ook erg getwijfeld over de timing van booster prik. We lopen in een medisch traject. Aan twee verschillende gynacologen heb ik gevraagd wat hierin aan te raden is. Beide gaven aan dat het echt niet uitmaakt en geen kwaad kan voor de embryo. Alleen ten tijde van terugplaatsing is niet heel handig maar dat is meer wanneer je koorts zou krijgen dat je dan niet in de kliniek mag. Voor de embryo maakt het dus niet uit. Ondanks m’n twijfels vertrouw ik op de gynacologen. Dat is immers hun vakgebied en welzijn voor mij/embryo is ook hun belang.
 
Terug
Bovenaan