Boosterprik en eisprong/bevruchting

Er zijn wel meldingen gedaan bij Lareb van wat invloed op de cyclus. Maar er is geen wetenschappelijk onderzoek waar dat uit blijkt. Als je griep hebt kan je cyclus ook kort ontregeld zijn bijvoorbeeld. Dus dat kan ook zijn als je koorts bijvoorbeeld hebt gehad. Ook kan het komen door stress. (Heb ik in het verleden ook eens gehad).

De wetenschap zegt dat je je veilig kunt vaccineren, daar zou ik op vertrouwen. Ook zijn er meerdere forumberichten over dit onderwerp met tientallen berichten van vrouwen die zwanger zijn geworden na een vaccinatie. Overigens hecht ik persoonlijk (dus ik zeg niet dat een ander dat zou moeten doen) daar minder waarde aan dan aan de wetenschap.

Ik had overigens een miskraam gehad terwijl ik Corona had. En ben nu 29 weken zwanger met een vaccinatie voor bevruchting en 1 in eerste trimester.

Er zullen altijd mensen zijn die miskramen hebben na vaccinatie, omdat domweg mensen miskramen krijgen. Dus los van de vaccinatie. Je weet pas of er een causaal (oorzakelijk) verband is als je onderzoek doet op grote schaal. En uit cijfers bij honderdduizenden Amerikaanse vrouwen blijkt dat causale verband er niet te zijn.
 
Fijn om alle hoopgevende berichten te lezen! Ik zal zien wat er beschikbaar is qua afspraken en dan kijk ik wat handig is qua plannen :). Thanks! En meer ervaringen blijven welkom haha, fijn om met anderen het erover te hebben die in hetzelfde schuitje zitten of hebben gezeten! 
 
@SuusBr wat een onzin. Zoals BibiWa zegt is daar tot nu toe geen wetenschappelijk bewijs voor. Als je zoekt op internet vind je ook 'bewijs' dat de aarde plat is. Niet alles wat op internet staat is waar. Maar vertrouw vooral internet boven de artsen die daar jaren voor gestudeerd hebben en het beste met je voor hebben
 
Veel zaken kunnen van invloed zijn op je menstruatie en eisprong. Bij mij was het mijn drukke leven bijvoorbeeld..  3x sporten in de week en veel werken. Per lockdown versnelde mijn cyclus weer.. ik snap je zorgen maar sta echt liever aan de kant van de wetenschap. Heb zelf ook 2 vaccinaties gehad en een super gezonde dochter in mijn armen nu. 
 
Dank jullie nogmaals! Ik sta 100% achter de wetenschap, daarom heb ik me ook laten vaccineren direct. Als het echter om zwangerschap gaat verander ik in een onzekere troela dat ineens over alles té veel na gaat denken.... zucht haha
 
Hallo,

Ik zat ook te kijken wanneer in mijn cyclus ik de booster wou laten zetten. Bij mijn eerste vaccinatie was mijn menstruatie een week opgeschoven. Dus nu net als bij mijn 2de vaccinatie ook zo dicht mogelijk bij mijn menstruatie een afspraak gemaakt.
 
Ik ga hier verder niet op in, de tijd zal het uitwijzen. Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ben er bang voor.
 
Ik heb het zelfde, vandaag of morgen is mijn ovulatiedag, ovulatietest was gister bijna positief. Maar 6 januari heb ik een afspraak staan voor de boosterprik. Ik twijfel enorm om hem te verzetten of toch te gaan doen.... Ben bang dat de eitjes door de prik dood gaan
 
Terug
Bovenaan