Boosterprik en eisprong/bevruchting

@BCW

Oké dus op mijn hele verhaal is jouw vraag of ik zelf wel zorg wil als dat nodig is en of ik naar een automonteur luister....serieus? Sorry maar hier wil ik echt niet op in gaan. Met alle respect maar als je nou een inhoudelijk antwoord had gehad oké, maar dit gaat echt nergens over:)
 
@Frasseke
Ik val je niet aan, hoe kom je daar bij? Ik kan wel begrijpen dat dat je reactie is als je zulke info hoort, dat is de gemiddelde reactie van mensen. Maar ik val je nergens aan in mijn bericht. Jij reageerde op mij, ik reageerde op jou, meer niet.
Oh nou als dat echt waar is dat jij vaccins maakt had ik er alles aan gedaan om te weten wat er precies in zit. Ik ben een tijdje terug naar 2 verschillende GGD punten geweest, en niemand kon mij daar vertellen wat er in zit, konden me ook geen lijst mee geven helemaal niets. Toen ik vroeg wie verantwoordelijk was als er iets mis ging met mij konden ze daar ook geen antwoord op geven. Toen ik vroeg of de veiligheidsverklaringen er waren konden ze daar ook geen antwoord op geven. Toen ik vroeg wat de lange termijn bijwerkingen zijn konden ze daar ook geen antwoord op geven…. vind jij dat dan niet ook een beetje vreemd? Het enige wat ik merkte is dat ze heel graag wilden dat ik die spuit ging zetten of weg ging.
Klopt jullie zijn inderdaad allemaal gevaccineerd dus het zal ook weinig zin hebben, ik hoop hier alleen mee te bereiken dat sommigen misschien toch aan het denken gezet worden om alle volgende spuiten niet te nemen. Want er gaan er nog veel meer komen.
En die opmerking over dat ik dan van mensen als jullie af ben.. tja als ik echt zo zou denken waarom zou ik dan de moeite nemen om dit soort gesprekken te voeren? Ook al wordt het 9 van de 10 keer opgevat alsof ik iemand aanval of mensen hun mening niet mogen hebben… maar als je mijn berichten echt goed leest zie je dat ik nergens iemand aanval. Het is natuurlijk niet face to face en vaak komt dat toch beter over. Ben een zachtaardig persoon al zeg ik het zelf haha maar zo via berichten kan het zeker bot of iets overkomen, dat begrijp ik. Maar dat is niet mijn bedoeling.
Maar dit blijft inderdaad een welles/nietus dingetje helaas.Fijne dag allemaal!
 
@SuusBr, helemaal goed dat het niet zo bedoeld was. Dan heb ik het gewoon verkeerd begrepen. 
En het klopt wat je zegt, voor de mensen die zelf niet in "mijn" wereldje zitten is het heel lastig om te achterhalen wat er allemaal inzit. De GGD spuit deze dingen alleen en heeft inderdaad verder niet de kennis hierover. De lange termijn is lastig natuurlijk omdat het nog niet zolang gebruikt is. Echter is wel duidelijk dat een vaccine binnen een paar dagen door je lichaam is verwijderd. Maar dat hoeft natuurlijk niet alles te zeggen.
Zoals ik al zie had ik je bericht inderdaad verkeerd opgepakt en was daardoor een beetje geirriteerd en vandaar mijn opmerking, maar ik snap ook dat dit natuurlijk helemaal niet is wat je wil.
Het blijft inderdaad een welles/nietus dingetje en ik denk dat iedereen voor zichzelf moet kijken aan welke kant of ertussenin ergens ze staan.
Ik denk dat hier op dit moment genoeg informatie voor mensen is om zelf te kijken wat ze willen geloven. Dus ik ga het hier ook bij laten.
 
Op 7 januari had ik een positieve ovulatietest, 8 januari de booster gehaald. Vanochtend had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen.  Zelf vond ik die verhalen over veranderingen in cylus, waar geen wetenschappelijk bewijs voor is gepubliceerd op mainstream media ook lastig. Bij de 2 voorgaande vaccinaties heb ik geen last gehad van veranderingen in mijn cyclus. De wetenschap zegt dat je je veilig kunt vaccineren en ik heb gekozen daarop te vertrouwen, dus de booster te halen. Bij mij heeft het niet verkeerd uitgepakt :)     
 
@suusbr, als je goed leest is dat niet mijn enige vraag. Ik reageer namelijk inhoudelijk op de onderzoeken die jij aandraagt en op de informatie die jij verspreidt. Daarop niet reageren is inderdaad makkelijker dan met nieuwe argumenten proberen te komen. Wat ik me afvraag is waarom je zo’n wantrouwen hebt in de zorg, zoals je zelf aangeeft, en of je dan ook alle zorg weigert, of dat het wantrouwen voor jou heel selectief alleen de vaccins betreft. Voor mij is het namelijk geen ‘keuzemenu’ waarbij je de ene keer wel iemand vertrouwt en de andere keer niet. De reden dat ik zo fel reageer is omdat ik zelf in de zorg werk en inmiddels wel een beetje klaar ben met mensen die doen alsof wij fraudeurs zijn die in dienst van de overheid allemaal leugens verspreiden en ons werk niet goed doen. Jij mag uiteraard jouw mening hebben en zelf beslissen wat je wel en niet doet, alleen op mij komt jouw verhaal over als een betoog van desinformatie, waarbij je geen oog hebt voor de andere kant van het verhaal en alleen maar je gelijk probeert te halen, door alles wat anderen zeggen en doen afdoen als desinformatie en ‘niet de waarheid’. Vandaar mijn reactie. Je gaat vervolgens niet in op de rest van mijn verhaal, namelijk dat onderzoeken die gebaseerd zijn op 1 persoon totaal niet betrouwbaar zijn. Dat leg je voor het gemak even naast je neer, omdat dat jouw mening niet onderbouwt. Daarnaast kun je de ingredienten van het vaccin gewoon opvragen of vinden op de websites van pfizer en moderna. Maar dan zou je ook voor de grap eens alle ingredienten en stoffen van een appel moeten opzoeken, want als je dat leest dan denk je ook dat er allemaal rotzooi in zit. En hoezo wil jij mensen overhalen om de volgende spuiten niet te halen, mensen mogen dat toch zelf beslissen? Net zoals dat jij mag beslissen om ze niet te halen. Maar ik denk dat wij nooit samen door 1 deur gaan kunnen dus we moeten het er maar over eens zijn dat we beiden een andere mening hebben over dit onderwerp
 
@BCW
Inhoudelijk is het niet echt, je bent vooral dingen voor mij aan het invullen als ik het zo lees. Dat onderzoek waar je het steeds over hebt heb ik al toegelicht bij Frasseke toen zij daarover begon. Kan je gewoon terug lezen hierboven.Ik werk zelf toevallig ook in de zorg en ik voel dat totaal niet zo. Ik vind het juist logisch als mensen vraagtekens bij dit beleid en de vaccins zetten aangezien ze binnen een jaar in elkaar geflanst zijn en niet getest zijn op dieren wat normaal eerst jaren gebeurd voordat ze aan mensen gegeven worden. Ik heb vertrouwen in de zorg over het algemeen (de farmaceutische industrie ligt net even wat anders) maar ik vertrouw nu de overheid gewoon niet. Het feit dat ze je hoe dan ook deze vaccins door je strot willen duwen anders krijg je minder vrijheid bijvoorbeeld, dat mag gewoon niet. Daarom vertrouw ik er niks van. En als ik dan een vraag van iemand voorbij zie komen hier die graag zwanger wilt worden maar twijfelt over de boosterprik, terwijl ik zoveel info lees dat het gewoon echt helemaal niet goed is voor het ongeboren kind kan ik mijn mond niet houden. Waarom is het zo dat als je tegenwoordig een uitgesproken andere mening hebt dan de rest, je gelijk mensen probeert over te halen? In bijna al mijn berichtjes zet ik erbij dat de tijd het zal uitwijzen, maar dat ik hoop dat jullie gelijk hebben. Hoe kom je er dan bij dat ik mijn mening wil opdringen aan mensen en hun mening er niet mag zijn? Ik wil alleen laten weten dat er ook echt wel een andere kant aan het verhaal zit.
Je blijft maar zeggen dat ik desinformatie verspreid.. heb je überhaupt wel gekeken naar de artikelen die ik heb gestuurd? Heb je de bronnen gecheckt? Hoeft niet hoor, maar ik verspreid geen desinformatie. En al helemaal niet als het gaat om de informatie buiten de artikelen om. Dat de verantwoording bijvoorbeeld bij je zelf ligt als het mis gaat, of dat er geen officiële veiligheidsverklaringen zijn, en dat we nu opeens te maken hebben met een oversterfte terwijl die er niet was toen er 2 jaar geleden nog niet gevaccineerd werd. Hoe verklaar je dat dan?
En wat je zegt over die appel… ik geloof je meteen hoor maar als ik die appel alsnog op wil eten is dat een eigen keus snap je? Ze geven je het idee dat je zelf een keus hebt over dit vaccin maar ondertussen worden er wel steeds meer vrijheden ontnomen als je je niet laat vaccineren. Je wordt nota bene gewoon zwart gemaakt door ministers. Ik hou mijn hart vast voor waar het nog allemaal heen gaat.
Maar goed, nee ik denk ook niet dat wij door één deur kunnen. Agree to disagree dus!
 
Ik zou me afvragen waarom er precies een booster genomen moet worden en hoeveel er nog zullen volgen. Voor hetzelfde geld is er over een paar weken weer een nieuwe variant en moet er dus weer geboost worden.. Na de zwangerschap kan het altijd nog als je het wilt. 
Artsen zijn altijd zo voorzichtig met alles rond de zwangerschap. Sommige supplementen mogen niet eens meer genomen worden, omdat de werking ervan tijdens de zwangerschap onbekend is. Daarom zou ik hierbij dan zeker mijn bedenkingen hebben. 
 
Terug
Bovenaan