Ik ben wel volledig gevaccineerd, boosterprik met 12 weken zwangerschap gehaald. Het gaat na anderhalve maand nog steeds hartstikke goed met de tweeling (en het vaccin is waarschijnlijk al uit mijn systeem, dus wat zou er nog moeten gebeuren? ?). Werd me ook door meerdere artsen aangeraden. Mijn man werkt in de farma, dus ik weet wel een beetje wat er bij komt kijken bij het op de markt brengen van zo'n vaccinatie. Dat het experimenteel zou zijn of onbetrouwbaar omdat het zo snel op de markt is gekomen, is flauwekul (alle stappen zijn doorlopen, maar met de hoogste prioriteit en spoedprocedures en heeeel veeeeel (overheids)geld wat er in is gepompt om het onderzoek te financieren, vandaar dat het veel sneller goed werd gekeurd dan gemiddeld), maar die discussie ga ik hier verder niet voeren.
Mensen moeten doen waar ze zich goed bij voelen, maar waarom zijn er nu mensen die opeens de arts of expert die ervoor gestudeerd heeft niet meer vertrouwen en afgaan op Facebook berichten en onderbuikgevoelens? Net zoals bij zoveel andere medicatie en vaccins wordt er door experts gezegd dat het covid vaccin veilig is, maar bij die andere medicatie en vaccins vertrouw je ze wel, en nu niet? Dat vind ik vreemd.