Boosterprik

Bijzonder dat iemand aangeeft dat degenen die zich niet laten vaccineren als imbecielen worden bestempeld. Als ik de reacties in dit topic lees zijn het degenen die wèl zijn ingeënt die bij TS aangeven dat het haar eigen keuze is, en alleen onderbouwen waarom zij ervoor gekozen hebben. Degenen die zich niet hebben laten vaccineren doen het vaccineren af als een domme en onverantwoordelijke keuze.  Dat gezegd hebbende, ik heb eind 2020 Corona gehad zonder er erg ziek van geweest te zijn. Vorig jaar beide vaccinaties gehaald en tijdens mijn zwangerschap bij 16 weken de booster gehaald. Tijdens je zwangerschap ben je nou eenmaal kwetsbaarder, ook voor een 'gewone griep'. De griepprik wordt niet voor niets aangeraden aan zwangere vrouwen. Ik vond het ook spannend om de booster te halen tijdens mijn zwangerschap, maar veel spannender om erg ziek te worden door Corona en de gevolgen daarvan voor de baby. Doe vooral waar je je goed bij voelt en probeer je ook niet door iedereen in positieve of negatieve zin te laten beïnvloeden. Dit is nou eenmaal een keuze die je zelf moet maken.

Ik schrik enorm van alle niet-vaccers hier. Laat je goed informeren door een professional (arts/verloskundige) en ga niet af op meningen en verhalen op social media. Helaas krijg je dan echt te veel informatie die niet op feiten berust..

Dat geloof ik meteen... het is ook heel lastig om de andere kant van het verhaal te vinden omdat het allemaal gecensureerd wordt. Ik wil het wel doen, maar mijn ervaring is dat het totaal geen zin heeft. Omdat het van websites komt waar mensen meteen hun vraagtekens bij zetten. Je moet zo diep graven om bij de waarheid te komen omdat alles zo gigantisch gecensureerd wordt. Ik heb hier laatst een stuk geplaatst van Robert Malone (mede uitvinder van het mRNA vaccin), niemand die het geloofde omdat ze op Google beweren dat deze meneer liegt. Hij heeft alles op het spel gezet om mensen te waarschuwen voor deze vaccins. Hij is zoveel kwijt geraakt hierdoor, waarom zou iemand dat doen om leugens te verspreiden? Ik wil zeker wel artikelen gaan zoeken voor je, (dat gaat even duren) maar mijn ervaring zegt dat het geen zin heeft, de deur wordt meteen dicht gegooid. Maar in principe is het ook niet nodig… het enige wat je ervoor nodig hebt is gezond verstand. Als je alles naast elkaar neer legt, de vele bijwerkingen (want die zijn er, ik ken al 3 mensen uit mijn omgeving die kerngezond waren voor het vaccin en na het vaccin zoveel gezondheidsproblemen hebben gekregen), de dwang (je mocht heel veel dingen niet meer als je niet gevaccineerd was, al die maatregelen komen gewoon weer terug), dat het niet getest is (op mensen wel ja… maar dat is niet hoe het hoort natuurlijk), de campagnes die ervoor gevoerd zijn (officieel mag dat niet eens), de grondwetten die zomaar aangepast zijn, het feit dat corona gewoon niet zo ernstig is als ze denken (cijfers liegen niet), het feit dat ze expres de ic capaciteit laag hebben gehouden, dat ze hebben gelogen over de echte cijfers van besmette mensen in het zkh, en zo kan ik nog even door gaan. Al die dingen worden onder de mat geschoven maar ze zouden bij iedereen een alarmbelletje moeten laten rinkelen. Je mag niet eens de kattenbak verschonen als je zwanger bent, en zo nog heel veel andere dingen, maar iets in je laten spuiten waarvan niemand de lange termijn bijwerkingen weet, of wat het doet met het ongeboren kind… dat kan gewoon. Aan alles blijkt gewoon dat er iets niet klopt. Maar goed, nogmaals zeg het maar hoor dan zoek ik wat artikelen voor je op maar je zou het ook zelf kunnen zoeken, al is het lastig te vinden allemaal.

Hi! Heftig sommige reacties hier, schrik ik wel van.. maar natuurlijk is iedereen vrij om zijn mening te uiten.

Ik heb wel alle vaccinaties genomen. Ik heb in oktober 2020 flink covid gehad, waar ik een half jaar van heb moeten herstellen met fysio, van volledige ziektewet in opbouwend werken naar volledige uren ed. Ik werk als verpleegkundige en genoeg leed gezien helaas. Januari 2021 vaccinatie gehad, april 2021 gestopt met de pil en toen mei 2021 zwanger.

Ze raden het indd te doen na 12 weken zwangerschap. Dit omdat het sws een spannende tijd is. Ook zonder vaccinaties!
Ik heb toen in het einde van mijn zwangerschap de booster gehaald. En ben inmiddels al 9 weken trotse mama van een zoontje. Ik heb 4 weken na de bevalling zelf wéér covid gehad, en heb toen alleen keelpijn gehad. Dus was heeeel blij dat ik het nu niet zo heftig heb gehad als de 1e keer, daar was ik wel bang voor.. Mijn zoontje heeft ook corona gehad, maar door mijn antistoffen bijna geen klachten. Alleen een avondje koorts gehad en een snotneusje.
Dus ik heb er wel goeie ervaringen mee.

Succes, volg je eigen gevoel!

Om toch even terug te komen op het verzoek om dan ook met wetenschappelijke onderzoeken te komen. Dit is een erg goed filmpje, de man die hier spreekt weet waar hij het over heeft. Ze maken het hem zeer moeilijk en hij wordt ook gecensureerd (alleen dat al is iets waar je je vraagtekens bij zou moeten zetten), maar hij heeft totaal geen reden om te liegen of deze feiten te verzinnen. Als je je nog afvraagt of je je moet vaccineren, zwanger of niet, of als je al gevaccineerd bent en je afvraagt of je alle volgende (want er gaan er nog veel meer komen) moet nemen… kijk alsjeblieft dit filmpje. Het duurt een uur, maar dat is het zeker waard! Ik ben benieuwd of de mensen die nu geschrokken waren van het aantal mensen dat zich niet laat vaccineren het na het kijken van het filmpje nog steeds zo vinden.

https://www.blckbx.tv/corona/de-grote-corona-en-vaccinatie-update-met-prof-dr-theo-schetters

Ik zou het niet doen. Je bent jong, de meeste mensen hebben een snotneus. De kans dat je dit overleeft is 99%. Ik heb me niet in laten enten en iedereen om mij heen die het wel geeft gedaan heeft het al 1 of 2x gehad. Ik weet niet wat het met ons doet… ik wil het sowieso niet en nu ik zwanger ben al helemaal niet. Het is natuurijk ieders eigen keuze, maar de meeste mensen zijn er hooguit een paar dagen niet lekker van. Waarom zou je je daarvoor laten boosteren.

Terug
Bovenaan