Dat geloof ik meteen... het is ook heel lastig om de andere kant van het verhaal te vinden omdat het allemaal gecensureerd wordt. Ik wil het wel doen, maar mijn ervaring is dat het totaal geen zin heeft. Omdat het van websites komt waar mensen meteen hun vraagtekens bij zetten. Je moet zo diep graven om bij de waarheid te komen omdat alles zo gigantisch gecensureerd wordt. Ik heb hier laatst een stuk geplaatst van Robert Malone (mede uitvinder van het mRNA vaccin), niemand die het geloofde omdat ze op Google beweren dat deze meneer liegt. Hij heeft alles op het spel gezet om mensen te waarschuwen voor deze vaccins. Hij is zoveel kwijt geraakt hierdoor, waarom zou iemand dat doen om leugens te verspreiden? Ik wil zeker wel artikelen gaan zoeken voor je, (dat gaat even duren) maar mijn ervaring zegt dat het geen zin heeft, de deur wordt meteen dicht gegooid. Maar in principe is het ook niet nodig… het enige wat je ervoor nodig hebt is gezond verstand. Als je alles naast elkaar neer legt, de vele bijwerkingen (want die zijn er, ik ken al 3 mensen uit mijn omgeving die kerngezond waren voor het vaccin en na het vaccin zoveel gezondheidsproblemen hebben gekregen), de dwang (je mocht heel veel dingen niet meer als je niet gevaccineerd was, al die maatregelen komen gewoon weer terug), dat het niet getest is (op mensen wel ja… maar dat is niet hoe het hoort natuurlijk), de campagnes die ervoor gevoerd zijn (officieel mag dat niet eens), de grondwetten die zomaar aangepast zijn, het feit dat corona gewoon niet zo ernstig is als ze denken (cijfers liegen niet), het feit dat ze expres de ic capaciteit laag hebben gehouden, dat ze hebben gelogen over de echte cijfers van besmette mensen in het zkh, en zo kan ik nog even door gaan. Al die dingen worden onder de mat geschoven maar ze zouden bij iedereen een alarmbelletje moeten laten rinkelen. Je mag niet eens de kattenbak verschonen als je zwanger bent, en zo nog heel veel andere dingen, maar iets in je laten spuiten waarvan niemand de lange termijn bijwerkingen weet, of wat het doet met het ongeboren kind… dat kan gewoon. Aan alles blijkt gewoon dat er iets niet klopt. Maar goed, nogmaals zeg het maar hoor dan zoek ik wat artikelen voor je op maar je zou het ook zelf kunnen zoeken, al is het lastig te vinden allemaal.