Wauw wat ben ik blij deze reacties te lezen! Bij alle vorige topics over dit onderwerp viel het me op dat echt iedereen doodleuk aanraad om gewoon te vaccineren, daar schrok ik best wel van eigenlijk. Ik zou het ook zeker niet doen, ik ga volledig mee in het eerste antwoord. Het vaccin is niet getest en ze hebben geen idee wat de lange termijn gevolgen zijn. Frasseke zegt dat dit vaccin sneller door te testfase is gekomen maar niet minder veilig, daar zou ik zeker niet op vertrouwen (met alle respect). Een vaccin hoort altijd jaren lang uitgebreid te worden getest, dat is met deze vaccins niet gebeurd. Ik begrijp ook echt niet dat verloskundigen en artsen enzo zeggen dat het vaccin veilig is voor het ongeboren kind. Ze raden altijd aan zo super voorzichtig te zijn met van ALLES tijdens de zwangerschap maar een vaccin in de testfase...kom maar door! Ik begrijp het echt niet ?♀️
Maar even los van de vaccins, corona zelf staat gelijk aan een griep. En dat kan echt geen kwaad voor je kindje? Als je het al krijgt is het een kwestie van goed uitzieken en goed je koorts in de gaten houden!
Heel veel succes!