[quote quote=10373821] Wat fijn dat het zo goed heeft uitgepakt voor jou! Ik hoop echt dat ik m’n draai ga vinden in deze combinatie. Kreeg je geen last van erge stuwing door vrij snel niet meer te kolven op de voedingsmomenten? Er zijn nog wel wat vragen die ik wil voorleggen aan mijn lactatiedekundige maar het geeft me wel hoop door de verhalen die ik hier nu lees.[/quote]
Nee, heel weinig last van stuwing gehad toen ik stopte op de voedingsmomenten te kolven! Mijn zoontje dronk toen nog om de 3 uur, en heb wel voeding voor voeding afgebouwd en echt de tijd genomen. Dus in eerste instantie nog wel een tijdje bijv om 12 uur kolven en om 6 uur dan weer, tot ik voelde dat de voeding ertussen echt helemaal uit was. Daarna rustig die van 12 uur afgebouwd. Verder eigenlijk alle voedingsmomenten gehouden, tot ik stopte met borstvoeding. Maar een aanrader is hierbij echt een goede lactatiekundige, want ik kon na onze kraamweek nog steeds met onze kraamhulp appen voor advies (en ze is nog een paar keer langs geweest als lactatiekundige ook).
Trouwens wel die eerste anderhalve week gigantisch veel last van stuwing gehad, echt verschrikkelijk vond ik dat. Maar daar moest ik dus even doorheen en daarna was het over (volgens mij heeft elke vrouw dat, maar dat weet ik niet zeker).