Hoi,
ik hoop dat het ook bij dit kindje weer gaat lukken om borstvoeding te geven! Tijn is nu 13 maanden en drinkt nog 2 keer (als ik vrij ben soms 3 keer) bij mij, heerlijk, even een momentje voor ons samen en een moment dat mijn jochie lekker tegen me aan ligt (heeft ie anders echt geen tijd voor, nog geen tel...)
Ook hier ging het niet helemaal vanzelfsprekend. Ik was eigenlijk te ziek na de geboortje van Tijn en hij kreeg sondevoeding op de kinderafdeling waardoor de voeding pas laat op gang kwam. Toen hij een aantal maanden oud was bleek hij verkeerd aan te happen, vandaar al die tijd pijn... Lang leve de lactatiekundige!!!
Het is echter inderdaad zo makkelijk, altijd bij je (waardoor je wel ook altijd je kind bij hebt...), op de juiste temperatuur, goed voor je kindje (weet niet of het daaraan ligt maar Tijn is in 13 maanden tijd op een paar koortsaanvallen en een flinke verkoudheid na nog nooit ziek geweest terwijl andere kindjes van de oorontsteking naar de griep etc lijken te gaan)
Ook Tijn sliep al snel (5 weken) door, maakte direct nachten van 12 uur...
Ben wel heel benieuwd naar de 2e. Hoe zal Tijn dat vinden? Heb ik er de rust nog wel voor met zo'n rondsjezende dreumes om me heen? En natuurlijk het belangrijkste: vindt het nieuwe kindje het ok om aan de borst te drinken...
groetjes Natasja