borst of flesvoeding

Hi allemaal
Het is mijn eerste en ik ga borstvoeding proberen, probeer het een en ander te lezen en ben bij een info avond geweest. Hele lieve dames [2 lactatiekundige] als er wat is kunnen we bellen en ze komen ook aan huis. Wil het graag proberen we zien wel hoe het gaat!

groetjes

Hoi meiden,

Hier ook iemand die aan de flesvoeding gaat! Bij mijn eerste heel positief begonnen met borstvoeding, maar vond het echt een crime!! Lag voor mn idee de hele dag te voeden, had kloven tot bloedens toe. Ben toen gaan kolven, maar kreeg amper wat in het flesje. Waarschijnlijk had ik niet genoeg voeding en kwam mn dochtertje ook elke twee uur, kon voor mn idee geen kant op. Maar moet zeggen dat ik in mn omgeving ook mensen gezien waarbij het helemaal top ging met bv. Maar zelf na deze ervaring zie ik het niet meer zitten om het nog een keer te proberen. Iedereen succes met haar keuze!
Groetjes mamavanbijnatwee 38 wkn

ik heb idd 2 jaar bv gegeven weet je als het eenmaal loopt vliegt de tijd voorbij.....

ik had een medela enkele maar die is overleden.... moet er nog 1 halen..... denk toch weer een medela

Terug
Bovenaan