Borstvoeding en waar bevallen

Ben benieuwd naar jullie mening over BV en waar gaan/zouden jullie willen bevallen?

Zelf ga ik alleen mijn kraamtijd BV geven, omdat ik van mening ben dat kindjes meer voldaan zijn met flesvoeding en daar ook de benodige stoffen in zitten. Bij mijn zoon lukte het niet langer en heeft hij het wel 4 dagen gehad, dus ook het eerste slokje(volgens mij is dat toch de belangrijkste???). Ik heb er ook eigenlijk het geduld niet voor om vol te houden als het niet zal lukken, ivm kloven etc.. en ik zie er deze keer ook weer heel erg naar uit om weer de baas over mijn eigen lichaam te zijn. Ieder voor zich natuurlijk.

Nou ben benieuwd. Het zal wel de nodige discussies opbrengen met onze gezellige hormoonhuishouding hahahahaha.

Groetjes,
Sabrina (mama van Myron)

Ik ga (moet) in het ziekenhuis bevallen en ik ga helemaal geen borstvoeding geven. Ik ben gewoon een flessemama en voel me daar goed bij. Vorige heeft 6 weken borstvoeding gehad en toen was ik er helemaal klaar mee. Nu ga ik er dus niet eens aan beginnen. Ik vind flesjes veel makkelijker, maar dat is een persoonlijke mening. Vind het knap als mensen borstvoeding langere tijd volhouden, maar het is gewoon niet voor mij.

Ik ga bv geven, vorige ook gedaan en goed bevallen.
Moeten in zkh bevallen, jammer want was graag weer thuis geweest, maar ja daar doe je toch het eerste stukje. Hoop dat ik kan blijven rondwandelen tot het persen, en niet hoef te liggen..

Haai,

Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen en wil geen borstvoeding geven.
iedereen mag daar zijn/haar eigen mening over hebben maar uiteindelijk is het ook mijn lijf :)

Hoi hoi,,

Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, ik probeer het liever thuis, maar Demis wil juist in het ziekenhuis. Dus dat doen we dan maar, ik vind het verder prima.
Ik wil dat de kleine binnen een uur wordt aangelegd, Dus ik ga BV proberen, als jet niet wil/ lukt dan ga ik over op flesvoeding. Het moet geen drama worden. Bij de vorige tepelkloven gehad, dan is de lol er wel even vanaf. Maar door de juiste hulp van de kraamzorg toch door kunnen gaan.
Ik heb dat ook bij de intake (kraamzorg)aangegeven, dat ik het ga proberen maar als ik niet meer wil zonder discussie over kan gaan op de fles...
Ik vind BV wel iets intiems hebben....
s'nachts alleen je eigen bedlampje aan, klein hummeltje die je verzorging nodig heeft en lekker rustig is door het drinken... haha ik romantiseer het ook weer teveel want er zijn ook s'nachts poepluiers woehaha

Ik zeg altijd maar bij BV je met doen waar je je lekker bij voelt.... wil je BV geven doe je dat wil je stoppen doe je dat, wil je er niet eens aan beginnen prima.....
hahahaha

Terug
Bovenaan