Borstvoeding en waar bevallen

Ik ga in het ziekenhuis bevallen, wil wel zo lang mogelijk thuisblijven, maar als het echt komt, naar het ziekenhuis, is 5 min rijden geukkig.

Ik ga proberen BV te geven de eerste 8 weken, daarna over op de fles ivm werk.
Fijn om te lezen dat iedereen zo open en positief is over flesvoeding, aangezien ik zo overstap als BV niet lukt!

Ik ga in het ziekenhuis bevallen, geen medische indicatie maar vind het gewoon een prettig idee dat alles bij de hand is als er iets niet goed gaat...
En ga proberen borstvoeding te geven...

Ieder zijn eigen keuzes, ik heb zelf vroeger flesvoeding gehad en ben er ook een grote meid mee geworden :-D

Ieder zijn eigen keuze natuurlijk maar ik vind borstvoeding wel het beste voor mijn kindje en ga dat dus ook geven..Hopelijk lukt het allemaal ook goed.. dan proberen om een half jaar zowiso vol te houden.
Ik ga verhuizen naar een eengezinswoning en wou in het ziekenhuis hardenberg bevallen al denk ik er ook sterk over om thuis te bevallen maar vind dat erg eng.
liefs nice

Voor mij is er geen keuze en wordt het zh bevallen, hoop wel dat ik doet keer niet "vast" kom te liggen en kan lopen. Maar de vooruitzichten zien er goed uit

Wat bv betreft, bij de eerste heb ik doorgezet koste wat het koste
Ontstekingen teveel melk te weinig stuwing over een andere stuwing tepel kloven en niet kunnen aan happen dus met een dubbele kolf melkkoe zijn

na drie weken ging het uieindelijj soepel en ik heb het ong twaalf weken volg gehouden

Wel deed mijn msn het flesje om 11 uur met of afgekolfde melk naar later poeder omdat hij dan doorsliep Kreeg hij voldoende

iedereen vond mij achteraf een bikkel dat ik het volhield
Had iemand maar gezegd meid je hebt genoeg geprobeerd tijd voor jezelf

Dus nu begin ik met bv lukt het niet stap ik meteen over, jammer maar stress spanning te weinig of te veel melk is ook niks

Succes allemaal met de keuze volg je gevoel!!!!!
Nu afspraak

Ik moet in het ziekenhuis bevallen, dus die keuze is voor ons gemaakt. Vind het nu ook wel een prettig idee dat alles bij de hand is en dat ze mij en de baby goed in de gaten kunnen houden. Ik mag wel het eerste deel thuis doen, dus kan dan eventueel in bad en onder de douche. In het ziekenhuis waarschijnlijk wel wat meer aan het bed ivm hartfilmpje, maar het schijnt dat ik daar ook nog onder de douche mag als ik dat zou willen.
Ik wil graag proberen borstvoeding te geven, en ik laat het maar over me heen komen. Natuurlijk, als het echt niet lukt, dan wordt het alsnog flesvoeding, maar we gaan het wel zien. Spannend!

Terug
Bovenaan