Borstvoeding en waar bevallen

ik ga ook bv geven bij de eerste 4 maanden gedaan en bij de tweede 2 weken hopelijk hou ik het nu ook lang vol.en ik ga thuis bevallen is bij de andere 2 ook gebeurt en kan zo men eigen gang gaan ,als ik wil douchen ga ik douchen en als ik wil liggen enz .

Ik ben nog sterk aan het twijfelen of ik in het ZH wil of gewoon thuis bevallen. Maar ik ga in ieder geval wel proberen BV te geven. Bij mn eerste niet echt goed gegaan. Er kwam te weinig waardoor hij niet genoeg aan kwam. Maar ik ga t nu toch maar weer proberen. Voornamelijk omdat het goed voor ze is.

ik ga weer in het ZH bevallen. is me vorige keer prima bevallen en ga ik nu dus weer doen. ik ga BV geven en hoop het dit keer langer vol te houden als bij de vorige, toen kreeg ik een borstontsteking en gilde ik van de pijn, was echt geen doen meer voor mij. we gaan het zien hoe lang ik het volhoudt. maar ook ik vind dat je vooral moet doen waar jij je prettig bij voelt, hedt is ons lichaam en wij bepalen zelf!!

Ik ga in het ziekenhuis bevallen, sta onder behandeling van gyn ivm hoge bloeddruk. En ik ga flesvoeding geven. Eerste kindje en ik zie de fles helemaal zitten. Lijkt me super om dit samen met vriend te kunnen doen, komt niet alles op mij neer:) en ik voel mij er denk ik ook vrijer door. Kan overal en door iedereen gegeven worden. Ik denk soms wel dat borstvoeding beter is voor het kindje qua inhoud maar soms hoor ik ook dat vitamines bijgegeven moeten worden en dat hoeft bij flesvoeding dan weer niet.

Hallo,

Leuk hè hoe iedereen er weer anders instaat.
Hier ga ik ws naar ziekenhuis. Tenzij het erg snel gaat, 1e bevallings was erg vlot, dus voor de tweede mag ik bellen als ik maar iets voel. (advies was na de bevalling van de de eerste: als je een tweede krijgt, bij de eerste wee bellen en je handen tussen je benen...... Euuhh)
Verder ga ik borstvoeding geven. Vorige keer wel moeten bijvoeden omdat ik te weinig had. Maar 10 weken volgehouden:) toen af gebouwd en dat was prima. Borstvoeding is gewoon niet altijd zo makkelijk als ze zeggen.

Leuk hè!! Het komt allemaal dichtbij nu.

ook hier bij de 1e in het ziekenhuis bevallen en flesvoeding gegeven. bij deze wil ik het weer hetzelfde, veilig in het ziekenhuis en flesvoeding.
iedereen voelt zich anders bij haar keuze maar je moet idd zoals al vaker gezegd hier doen waar je je goed bij voelt.

Terug
Bovenaan