Borstvoeding geven aan kindje 1,5 jaar en opnieuw zwanger worden.

MichelleN, paar maanden minipil gebruikt maar dat was niets! Nu al bijna 2,5jaar geen pil of dergelijke maar wel beschermd omdat we het nog even niet wouden. 2e ronde nu. Eerste ronde is het prima gegaan. Dat weet ik niet meer, maar slikte jij de minipil dan nu? Aangezien je bv geeft en de combinatiepil niet mag. Meestal heb je rond je eisprong veel afscheiding.
 
Mamatweeduizendnegentien ja ik had ook de mini pil en dacht dat ik daar niet van hoefde te ontpillen. Maar ik ben duizelig,misselijk en mijn tepels zijn wat gevoeliger als mijn dochtertje drinkt. We hopen op snel meer duidelijkheid.  
Heel spannend al de 2de ronde ik las dat je ongeveer 6 rondes het kon slikken als ik het goed heb gelezen. Hopelijk zijn er geen 6 rondes nodig. 
 
Mamatweeduizendnegentien ja het is echt troep. Ik dacht dat deze pil minder troep was als de microgynon die ik voorheen slikte voor de eerste zwangerschap. 
Ik ben erg duizelig, moe en verlies al bijna een week best veel afscheiding. Ik had afgelopen donderdag en vrijdag echt buikpijn ik dacht ik wordt ongesteld maar het heeft niet doorgezet. Dus geen idee waar ik nu aan toe ben. Ik ben morgen precies 2 weken Gestopt met de pil dus geen idee wat de klachten kunnen zijn. 
 
Terug
Bovenaan