borstvoeding geven

Hoi,

Ik ben zwanger van de 2e en sta ook nog steeds in dubio! Bij de eerste heb ik geen bv gegeven zag het echt niet zitten. Nu ben ik gestopt met werken dus wil het misschien wel proberen. Heb me in ieder geval op gegeven voor een cursus, als ik het ga proberen ben ik in ieder geval voorbereid!

Succes met je keuze!

jonna

Ik zit nu 12 weken en 2 dagen na mijn 1e dag laatste menstruatie, hoe lang ik precies zwanger ben is nog niet te zeggen, omdat mijn cyclus varieert van 25 tot 65 dagen, maandag a.s. zal de 1e echo uitwijzen hoe oud ons Ukkie is.
Ik zou dolgraag bv geven, maar ik heb zo'n 10 jaar geleden een borstverkleining gehad en het kan dus zijn dat dat hierdoor niet meer mogelijk is.
Als het wat dat betreft mogelijk is wil ik het in ieder geval de eerste paar maanden proberen, alle begin is moeilijk en ik begrijp dan ook dat het even kan duren voor het echt lukt.
Als het echt niet gaat of als het vanwege mjin operatie niet mogelijk is, ben ik natuurlijk blij dat men fv heeft uitgevonden. Maar mijn 1e keus gaat dus uit naar bv.

Terug
Bovenaan