borstvoeding....moet ik dit leuk vinden?

Ik ken het. Anouk heft 10 dagen in e ziekenhuis gelegen. Ik ben een dagje eerder naar huis gegaan. Ik werd gek van het aanleggen wat niet lukte en keek erg tegen de voedingdtijden op daar het niet wilde lukken (ook niet met tepelhoedje) en tegen het kolven. Iedere keer weer met je tieten bloot zitten 'melken'. Bah... Door alle ziekenhuisstress werd de produktie, die eindelijk op gang was, bjina nihil. Gestopt op dag 10 dus, net toen de stuwing vol aanwezig was. Auw!!! Ik kreeg gelukkig, zonder het te vragen, die pilletjes. God weer hoe ze heten, iets met een D.
Ik ben blij dat ik gestopt ben want het geeft me veel meer rust!

ik herken het helemaal...

Bij mijn eerste vond ik het al verschrikkelijk maar ik wilde het nog een keer proberen bij Dani omdat het misschien nu ook wat beter ging... maar was het ook al snel zat ... pffff maar idd door het schuldgevoel bleef ik nog maar door gaan, mn mannetje had helemaal niet genoeg was ontevreden kwam om de 1 a 2uur en ik was helemaal op.. van het dag en nacht op komen draven!! En ik durfde niks te eten bang dat de kleine krampjes zou krijgen enz.
Ik heb toen de knoop door gehakt en ben gestopt! Wat een wereld ging er weer open zeg hij kwam met de fles voeding gelijk om de 4 a 5 uur en was heel tevreden... en mama ook weer wat uitgeruster doordat papa in het weekend ook eens nachtdienst kon draaien...

En ik heb nu weer meer tijd voor mijn andere kindje, toen ik BV gaf moest Dani net altijd eten als yarah of in bad of naar bed of net wat leuks deedt en moest ik allemaal missen!

Succes meid en je hoeft je echt niet schuldig te voelen.. het is zonde maar je hebt je best toch gedaan!

Groetjes Joyce
(van maartforum maar uiteindelijk toch april mama)

Terug
Bovenaan