@hetmeisje ja, dat merkte ik al vrij vlot (achteraf, toen wist ik nog niet dat ik zwanger was). Normaal had ik namelijk echt wel een zoogcompres nodig aan de kant waar ik niet voedde, toen ineens niet meer. We waren toen toevallig net op vakantie dus ik vond dat wel makkelijk, geen gedoe meer met die compressen, haha. Echt pijnlijk werd het pas toen ik een week of 5 zwanger was. Vóór mijn eerste zwangerschap had ik een redelijk regelmatige cyclus van ongeveer 32 dagen. Wij waren toen gelukkig ook zwanger in ronde 1, super blij mee! De cycli na mijn zwangerschap waren ook 30-33 dagen, alleen die derde dus niet. Die was ineens een stuk korter ? Ik denk 26 ofzo. Het was dan ook, net zoals bij @TJF een verrassing dat het zo snel al weer was 'gelukt'. Ik lees ook wel vaak dat je tot een jaar na je bevalling oid heel vruchtbaar bent. Blijkbaar ?
@TJF nou, dat vind ik dus ook leuk om te lezen! Ik heb dat ook. Ik vind het zelf een heel fijn moment altijd, zo 's avonds even alleen met mijn dochter. Ik wil het ook van haar laten afhangen. Ik ben benieuwd of ze door blijft drinken, met een maand of 6-7 zou de productie helemaal stoppen volgens LLL. Er zijn kindjes die stug door blijven drinken (droogdrinken) maar ook die dan stoppen. En als de productie dan weer terugkomt smaakt het anders (meer colostrum). Als aan mij ligt wil ik dat tandemen best wel proberen. Jij?