Borstvoeding zwanger worden?

@hetmeisje het is al een tijdje geleden, maar de test was negatief. En de week erna werd ik weer ongesteld. Er zat ongeveer 2 maanden tussen. Wij zijn nog niet echt aan het 'proberen' zwanger te raken. Maar gebruiken geen anticonceptie. Voor ons is het welkom als het komt. En als het nog even duurt is ook prima.
De jongste komt nu iedere nacht nog 2à3 keer voor een voeding. Ikzelf zou het wel fijn vinden als hij daar vanaf is als ik weer zwanger zou raken.  

Ik ben niet ongesteld geweest na de geboorte van mijn dochter en was weer zwanger toen mijn dochter 13 maanden was. Zwanger geworden zonder ongesteld te zijn geweest dus.

Fijn als het zo snel raak is elke maand wachten is er 1 te veel. Dus dan is het eigenlijk in 1x raak? Had ik dat geluk maar bij de 1ste duurde het 25 maanden na een miskraam en nu bij de 3de alweer 14 maanden bezig

@mamma van twee wondertjes ah jammer! Maar het werkt in ieder geval wel heel goed. Ik snap dat je even wilt wachten voordat je jongste doorslaapt. Ik ben inmiddels nog niet zwanger... Wel gestopt met de borstvoeding
@Fynnzoe Ik weet dat borstvoeding geen anticonceptie is alhoewel het in mijn geval dus wel had gewerkt voor 11 maanden. Volgende keer ga ik dus echt niet meer aan de minipil haha. Ah zonde voor je dat je zo lang moest wachten! Ik hoop dat het nu snel raak is dan voor je! 

Je kan inderdaad maanden niet ongesteld worden maar daar kan je natuurlijk niet bij voorbaat al van uit gaan want dan zal je net zien... Gisteren mijn NOD en tot op heden nog geen druppel bloed morgen ga ik een test kopen

Terug
Bovenaan