borstvoeding

Hoi,
Ik ben eens benieuwd wie allemaal bv geven!!
Gaat het allemaal goed??
Hier wel gelukkig, mn meisje drinkt goed en is al bijna een kilo aangekomen.
Tis weer een hele andere drinker dan mn zoons, ze neemt lekker haar tijd, maar dat mag ook hé.
Hoe vaak willen jullie kindjes drinken, hier zitten we nu tussen de 7-9 voedingen per 24uur, waarvan meestal 1nacht voeding!!
Liefs

ik heb borstvoeding geprobeerd maar alicia veroorzaakte tepelkloven.
met de fles gaat het erg goed.
we zitten op de 6/7 voedingen van ongeveer 115 cc.
meer komt wel maar niet te snel opbouwen. ze overigens zondag pas een maand

Ik geef ook borstvoeding, en mijn dochter wil ook wel tussen de 7-9 keer drinken. Ik had van de week een regeldag en toen was het zowat om het uur.
MJ, kolf jij ook, of hoe doe jij dat als je een dagje weggaat?

Groet Nanda

Hai...ik geef ook bv en het gaat best goed...ik zit zo op 8 voedingen met minimaal 1 nachtvoeding. Jack is volgende week 1 maand oud dan ga ik voor het eerst met hem naar het CB bureau, ben tussendoor niet gaan wegen want ik zie dat hij bolle wangetjes krijgt dus hij groeit vast goed....
Kolven en flesje ben ik nog niet aan begonnen...moet ik wel zo langzamerhand eens gaan doen......
leuk project voor volgende week!!

Maar fijn dat het bij jou ook lekker gaat...het is wel bij ieder kind anders he...maar dat maakt het dan ook wel weer speciaal!

Hoi, ik geef ook borstvoeding en het gaat weer hartstikke goed. Micah krijgt ongeveer 7 voedingen waarvan een nachtvoeding. Afgelopen dinsdag voor het eerst naar het consultatiebureau geweest. Hij was toen 4 en een halve week en was al 1,2 kilo aangekomen sinds zijn geboorte. Ik stond weer te glimmen van trots hahaha. Kolven heb ik deze keer nog niet geprobeerd, maar is me bij m'n meiden ook niet gelukt, dus ik denk dat ik het deze ook niet eens ga proberen. Zoveel melk als er uit komt als Micah drinkt, zo weinig komt er uit als ik probeer te kolven.

Terug
Bovenaan