bovenaan wie icsi/ivf

Hier net de punctie gehad, 22 eifol eruit, dat lucht wel op, ben wel veel meer moe dan de vorige keer, maar heb dan ook de griep te pakken, dus dat gaat nu samen, en ik ga veel drinken, mijn fert arts zei dat nu ook ,dat ik veel moest drinken, en als ik elke dag meer dan een kilo aankwam bellen.
Hoop natuurlijk neit dat dat gaat gebeuren.

@yosha
Fijn da tje buikpijn weg is en dat je zon goed gevoel erbij hebt dat je die asprines gaat slikken,hoop dat dat gaat werken bij je terugplaatsing.

@natas
En fijn dat je ong bent geworden dan kun je ind voor het eggie beginnen, succes meid.

Fijn weekend
.

Hier alles weer ok voor zover dat kan, ongi is weg, moet deze week nog een keer bloedprikken om te controleren dat HCG op 0 staat, maar dat denk ik wel. Dan meteen recept halen voor de aspirine en daar start ik volgende week alweer mee....

Wendy: veel drinken he is zoooo belangrijk...maar dat heb jij de eerste keer dus ook niet te horen gekregen,beetje jammer vind ik dat want tis onwijs belangrijk na je punctie! Hoe voel je je nu, nog napijn gehad? Pfff spannende dagen nu, wanneer hoor je hoeveel eitjes er gevonden zijn en hoeveel er bevrucht zijn?

Natas: hoe is ie nu met jou?

gr Yosha

Tja zal ik dat wel vetellen niet degene met een goed voorbeeld.

We hebben maar 1 embryo overgehouden van die 11 die bevrucht waren, dus uiteindleijk van de 22 maar 1 goede, dat is erg slecht. Mijn eitjes zijn niet goed dat blijkt nu wel, mijn vermoeden komt nu toch uit. Wat ik al jaren dacht, maar ze kunnen daar niets aan doen. Ze zzeiden ook dat een man beter wat minder kwaliteit kan hebben dan een vrouw. Nu heb ik toch overstimulatie gekregen ook al ben ik niet aangekomen dat zagen ze toen de embryo werd teruggeplaatst, ik wist dat niet had wel erge buikpijn echt neit normaal meer, maar ja ik ben neit aangekomen drink goed dus dacht da thet blaasontsteking was wat wel anders aanvoelt, maar je denkt dan neit meer aan overstimulatie.

Maar vandaag was dus al de terugplaatsing was eignelijk morgen, maar omdat we er nog amar 1tje hadden durfde ze dat neit aan om tot morgen te wachten.

Al met al een k8t dag gehad met veel slecht nieuws.

Wendy: meid wat een verhaal....oh snap zooooo goed hoe jij je nu voelt...denk je een goede score te hebben met 22 terwijl ik er 8 had...zie je t zegt echt niets allemaal....pffff
Meid t goede nieuws is dat je een terugplaatsing hebt gehad enne daar heb je er gelukkig maar 1 voor nodig! Ik ga hard duimen dat deze het gaat worden voor jullie...
Weet je hoeveel cellig je embryo was gister en of ie helder was?
Meid kop op, probeer positief te blijven hoe moeilijk dat ook is!! Ik denk aan je..
Enne veel blijven drinken en rustig aan met je overstimulatie!

dikke knuffel Yosha

Heel veel sterkte meis, wat een rotbericht weer.
Ik hoop dat deze ene een supereitje is geweest, en dat je zwanger mag worden!
Wenser

Misschien een hart onder de riem: ik had van de 5 eicellen maar eentje goed genoeg om terug te plaatsen, maar dat is wel mijn zoontje geworden. De hoeveelheid zegt dus helemaal niks! Ik baalde die dag ook hoor, maar tegen alle verwachting in was het dus wel gelukt!

Sterkte de komende weken,

Groetjes, Esk

he wendy.

ik had gisteren al antwoordt gegeven maaae compt deed raar dus hij heeft het niet opgeslagen kkkk.
Maar meid wat een k nieuws voor je. hopelijk doet die ene dan wel goed zijn best voor jullie.
ik schrik er echt van.

Yosha. jij dus vd wk bloed prikken.en dan weer opnieuw starten.

ik vandaag voor uitgangsecho geweest zagen ze pppp al wat eitjes zitten. nu dus moeten bleodprikken ivm kijken hoe het met mijn hormonen is, Laag dsan mag ik doorgaan en dus hormonen spuiten te hoog is het afgelopen zaak deze mnd. dus ook een dip mag nu zo bellen ben zenuwachtig willen graag dat het door gaat anders nhiks voor niks al die bende al in me lichaam gehad....

ga eventjs bellen.
xxxxx

Terug
Bovenaan