Hoi Yosha
Nou eigenlijk is het zwanger worden wel het laatste waar ik aan denk, mijn moeder was al een aantal jaren minder goed, en nu hebben we gisteren de uitslag gehad, ze heeft verschillende herseninfarcten gehad, niet zochtbaar aan de buitenkant, maar puur innerlijk, en vooral emoties zijn er neit meer, en ze is dementerend. Dus jullie snappen wel dat ik er neit zo aan denk nu. Het wordt en is al erg zwaar, want nu komt ze regelmatig dalijk naar mij toe om mijn vader wat rust te gunnen, ik ga daar al 1 dag in de week heen. Dus al met al ons leventje staat echt momenteel helemaal op zn kop, en mijn emmertje is nu helemaal vol, zoveel slecht nieuws in ruim een week, dat is niet fijn meer.
Het leven is hard, heel hard soms, dat blijkt wel weer, mijn moeder krijg ik neit meer terug zoals ze eerst was, ze was een liefdevolle, meelevende vrouw, en nu een tja het tegenovergestelde, ze heeft overal lak aan, als er iets ergs is, gaat zij heel hard lachen, dus erg moeilijk allemaal. /MAar genoeg daarover,
jij lekker bijna op wi ntersport, lekkkkkkeeeeerrrrr.
Zal je goed doen.
Gr Wendy