bovenaan wie icsi/ivf

He meiden blije meid hier. Ik mag vanavond starten met de hormoon puregon 150 eh. Volgende wk donderdag controle. Nu was alles goed bij me. Was giga zenuwachtig, gelukkig begreep de gyn dat wel. Dus nu gaan we er voor. Nu weer afwaxhten hoe ik op de hormonen reageer en hoeveel eitjes ik ga produceren. Hoop dat ik niet teveel last ga krijgen.

Dikkke kus en een fijn wkd toe gewenstxxxxxxx

Hoi,

nou hier gaat ie nog steeds mwah mwah...blij als ik in de auto richting wintersport zit...zou eerder stoppen met werken om mijn rust te pakken, maar heb gister zelfs overgewerkt, pffff niet meer doen, want was erg aan t huilen gisteravond, zag t niet meer zitten t zwanger worden...

Maar goed, vandaag een nieuwe dag, doe rustig aan en vertrouw erop dat t ooit nog een keer goed komt...

Hoe is ie met jou Wendy in die spannende wachtweken? Had je een goed embryo dat is terug geplaatst? Weet je hoeveel cellig?

Natas hoe gaat ie met jou en je hormonen?

gr Yosha

Hoi Yosha

Nou eigenlijk is het zwanger worden wel het laatste waar ik aan denk, mijn moeder was al een aantal jaren minder goed, en nu hebben we gisteren de uitslag gehad, ze heeft verschillende herseninfarcten gehad, niet zochtbaar aan de buitenkant, maar puur innerlijk, en vooral emoties zijn er neit meer, en ze is dementerend. Dus jullie snappen wel dat ik er neit zo aan denk nu. Het wordt en is al erg zwaar, want nu komt ze regelmatig dalijk naar mij toe om mijn vader wat rust te gunnen, ik ga daar al 1 dag in de week heen. Dus al met al ons leventje staat echt momenteel helemaal op zn kop, en mijn emmertje is nu helemaal vol, zoveel slecht nieuws in ruim een week, dat is niet fijn meer.
Het leven is hard, heel hard soms, dat blijkt wel weer, mijn moeder krijg ik neit meer terug zoals ze eerst was, ze was een liefdevolle, meelevende vrouw, en nu een tja het tegenovergestelde, ze heeft overal lak aan, als er iets ergs is, gaat zij heel hard lachen, dus erg moeilijk allemaal. /MAar genoeg daarover,

jij lekker bijna op wi ntersport, lekkkkkkeeeeerrrrr.
Zal je goed doen.

Gr Wendy

Jemig Wendy, wat verschrikkelijk...snap dat je ICSI traject even op een lager pitje staat...pffff meid wat erg.

Heeeeel veel sterkte enne denk ook aan jezelf he, das zoooo belangrijk voor jezelf maar ook juist voor je partner en ouders..

dikke knuffel Yosha

he wendy.

jeetje wat een verhaal mop. ja kan begrijpen dat het hele gedoe om een kindje eventjes opzij is geschoven,

Maar denk je wel om je eigen want als jij instort dan hebben je ouders helemaal niks meer. OOk je vader niet...maar ook je man niet.

he meis heel veel sterkte hiermee....

@ Yosha jij bijna op vakantie wat elkker ga er van genieten en niet meer overwerken dat moet je niet doen dat is niet goed voor je nu.

Met mij gaat het wel heb wel last vd prikken wordt er een beetje gek van . Ook al 2 blauwe plekker op me buik vd puregon. en voor me gevoel een opgeblazen buik maar vlgs me man is hij niet dikker dan anders...
maarja we zullen donderdag het horen hoe me eitjes het doen.

yosha jij zat ook in vu he!!! heb jij ook tehoren gekregen dat je foto's mocht maken van je goei eitje???
want een collega van me vriendin die moest afgelopen wk hen en aan die vroegen ze of ze een fottoestel mee had ivm foto maken ervan...
zij gaf het meteen door aan mij zodat ik dus me foto toestel mee kan nemen.....maar ik heb/had dat nog nooit eerdr gehoort vandaar me vraag..

meiden sterkte met alles maar weer.

xxxxxxxxnatas

Natas: ja ik had al op internet gelezen dat t heel bijzonder is een foto te maken van je embryo, embryo wordt vanuit t lab op een scherm getoond en hiervan hebben wij een foto gemaakt..Dus zou t zeker meenemen!!
Succes donderdag, hopelijk een mooie oogst op komst bij jou...

Nou ik weet niet wat ik ga doen, of in maart een tp of nog een maand wachten....en die gaat dan heeeeeel lang duren natuurlijk, maar wil pas een poging doen als mijn hoofd leeg is...

gr Yosha

ik heb dus ook me echo gehad en ja noor ik was giga zenuwachtig me mdr ging gelukkig mee.
maar bij mijn groeien ze dus ook niet zo. heb wel aan elke kant 4 zitten ook aan de kant van me endometritischcyste. Aan die kant 1 goei die dus wel redelijk groei maar de vraag is of ze die wel aan kunne prikken ivm die endometrisch.
Aan de re kant ook 4 stuks maar ook maar 1 die redelijk van maat was.
Dit viel dus flink tegen, met clomid moest ik juist weinig slikken, kwart tablet en nu meyt dit krijg ik hasst niks.
zaterdag weer terug komen en dan ws maandaag weer.
dus wordt nog erg spannend.
me mdr was erg positief misschien is dit wel heel goed vor je en heb je juist goeie eitjes,lief he!!!
zaterdag horen we dus weer meer... krijg de kribbels enz ervan.

zo me man inlichten die is tewerk.

xxxxxxx dank aan jullie

Terug
Bovenaan