bovenaan wie icsi/ivf

nou heb gebeld,
me waarden zijn wel verhoogt dus ws nog niet goed onderdrukt geweest, nu mag vrijdag weer terug komen voor een echo, moet wel doorgaan met prikken decapeptyl en dan hopelijk vrijdag beter nieuws na de echo.
Dit is niet goed voor je geestelijke gezondheid had gehoopt nu voor eggie tegaan en dan dit. Dachten al dat me bloeding niet goed was doorgebroken nou die is al bijna niks meer.
Kan nu wel een potje janken grrrrrrrrrrr ben gewoon boos op me eigen lichaam, het zal wel eens goed gaan bij mij in 1 keer.
maarja nu mar weer vrijdag 10u afwachten gelukkig dan wel de zelfde gyn als vandaag en vorige wk. Is een erge leuke enz.
maarja dna moet ik wel alleen heen, en als de uitslag dan og kut is wat dan...................

Pfff jemig meiden wat een nieuws allemaal....dacht dat t bij mij niet leuk was, maar bij jullie gaat t eerder al "mis".....

Wendy: net als Esk zegt denk ik ook dat 1 genoeg kan zijn, dus wat dat betreft heb je nog wel kans denk ik en hoop ik vooral..

Natas: tsja die hormonen...een grote ellende. Maar ben je nu wel of niet ongi geweest? Hopelijk gaat t vrijdag allemaal goed en kunnen jullie gewoon verder. ik duim ook voor jou meid!

Ik ga morgen weer bloedprikken en dan krijg ik dus recept mee voor de aspirine en daar begin ik volgende week mee.

Ben alleen zo labiel als t maar zijn kan momenteel...pffff van enorm vrolijk naar enorm boos, niet leuk....denk dat dit nog nawerking is van alle hormonen van afgelopen maand...
Wendy: heb jij dit ook gehad?
Aan de andere kant merk ik ook dat er een berg frustratie aan mijn kant zit, dat t wederom mis is gegaan....

Nog 1,5 week en dan lekker op wintersport, lekker uitwaaien op de skipiste, komt t allemaal weer helemaal goed!!

Ik weet dat het er maar 1tje hoeft te zijn, maar het komt erg hard aan dat ze zeggen dat je beter nu meteen kan komen want ze kunnen niet met zekerheid zeggen dat hij de volgende dag zou halen, ik heb nu al 2 pogingen gehad en we moeten nu toch al wel verder gaan denken wat we willen doen.

We weten het neit we zien eht wel over 2 weekjes wat het is geworden, maar mijn moed is mijn schoenen gezonken. Heb er neit zoveel geloof meer in, en van die overstimulatie wordt ik gek, mijn buik blijft heel erg pijn doen, niet normaal. Zo denk ik soms leuk he dat zwanger worden, maar neit heus.

Ik heb gellukkig neit zoveel last van de hormonen gehad deze keer gelukkig, niet . Had ook geen stemmingswisselingen of wat dan ook, ook geen gewichtstoename, dat is antuurlijk erg prettig.

We zien eht wel of deze ene het wel gaat doen, ben benieuwd

he yosha.

ja ik ben gewoon ongi geweest en goed ook vor mijn doen, na de lasste mdn.Daarom is het ook zo raar en irri tant. Maara me moed zakt nu eventjs gewoon in me schoenen, en tranen enz zitte oog miisschien wel door hormomen spanning enz.
we moeten maar vrijdag afwachten.

lekker dat je over 1,5 wk op vakantie ga, eventjes er lekker tussen uit. Heerlijk zou ik ook wel willen maar ik zit al dik een jr thuis op zoek naar werk mar kan mar iks vinden. Ze vinden of me te oud en anders ben ik te druk ivm me opleidingen enz. Dus dit geeft af en toe ook wel veel streess mee redden we het weer deze mnd enz.

wendy. kk dat je zo last heb van je buik maar opeens overstimulatie dat is ok niet zoe goed. Maar daar kunnen ze niks tegen doen?? behalve je in de gaten houden enz....
maar wel lekker dat jij geen ladet heb vd hormonen.

nou meiden ik ga me andere meid vd chreche halen, net gekeken op internet wat i voor tractatie ga maken. voor haar ook meteen als afscheid in april wordt dan alweer 4 jr, dat doet het meest zeer. Dan weten we weer eecht dt we alweer dik 3 jr bezig zijn. Gisteren ook smaen met haar speelgoed enz opgeruimd waar ze "tegroot "voor werd en kleren.Naar zolder voor als de 2e komt. Maarja nu albijna dus 4 jr kleren aan het opslaan.......................

jul;lie horen vrijdag weer van me of eerder als er wat gebeurt...

duim enz voor jullie.
xxxxxxxx

Hoi,

nou HCG was < 1...dus dat is goed (nou ja eigenlijk niet,maar ja als je niet zwanger bent is dit goed..)

Dus nu volgende week aan de aspirine..ben benieuwd en als ik dan ongi wordt poli bellen en dan hopen dat de VU plek heeft voor een cryo terugplaatsing...

Wendy: hoe is ie met je buik?

Natas: pfffff voor jou dus erg spannend vrijdag..

gr Yosha

@yosha, komt voor jou ook een spannende tijd aan, hoop dat de asperines zn werk gaan doen.

|@natas, we duimen voor je!!!!!

Met mn buik gaat het wel beter volgens mij, heb er niet zoveel last meer van, doe wel wat rustiger aan, ben ook niet meer zo heel snel moe.

Maar hadden jullie ook zon last van die bolletjes inbrengen, ik heb het idee dat die er meteen weer uitgaan, behalve snachts want dan lig je, maar overdag blijft het er niet echt in terwijl ik ze toch tja diep genoeg inbreng met zon hulsje. Had ik bij de eerste keer neit.

Vakantie ik wil ook, ben er aan toe, ivf/icsi vergt heeeeeelllllllll veeeeeeeeeeeeelllllllllllllll energie van je, dat zouden ze er eigenlijk standaard bij moeten doen.

Gr WEndy

haha die wendy...heb vandaag nog een keer t ziekenhuis gebeld, ben namelijk erg moe en labiel en weet dit aan t hormoongebruik, maar ziekenhuis geeft aan dat hormonen nu wel uitgewerkt zijn en dat dit psychisch is...

Heb dit besproken op mijn werk en we hebben nu afgesproken dat ik werk zolang t gaat en als ik enorm moe wordt en me ellendig voel dan ga ik naar huis....volgende week donderdagmiddag begint mijn vakantie gelukkig....en die heb ik dubbel en dwars verdiend!

he Wendy.
gelukkig dat je buik minder is geworden en dat je beter gaat voelen.
qua bollletjes kan ik nog niks zeggen want ik heb ze nog gniet gehad maar het lijkt me zoiezo al niks. wan theb wel eens van die vaginale tabletten gehad bij een schimmletje en dat vond ik al k*t. en ja snachts was het besste omdat je dan lig enz maar dan mnoet je niet zoals ik omde uur soms plassen.
Maar ik hoop je het over 2 a3 wkn te kunnen vertellen wat ik er van vind.

Yosha...
He balen mies dat je zo k*t voel en moe, red je het allemaal wel. hoop dat je vakantie je echt goed ga doen. Ga er dan ook lekker van genieten en ontspanenn en denk dan niet aan ons, mag wel een beetje hoor!! maar zo min mogelijk en ga van je manntje enz genieten.

Wendy jjajaaa ik ben ook toe aan vakantie maar ja geen geld enz, want ik zo het liefst nu ook weg willen.
kunnen we dat niet gaan voorstellen dat de verzekering en zh een vakantie erbij gaat doen omdat het zoveel vergt van de ons. geestelijke en lichaamlijk/??????

he meiden morgen horen jullie weer van me hoe het bij gaat.
xxxxxxxxx

Terug
Bovenaan