Box opgeruimd..

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Gisteren avond de box opgeruimd.. Raar hoor..
Hij zat er nooit meer in en voor die enkele keer  was het gewoon zonde voor alle ruimte die hij in beslag nam. Neemt niet weg dat het toch even een raar moment was.. Soort van bye bye babytijd.. hallo grote knul!

Ik had het al eens eerder overwogen, maar vond het nog zo "gezellig"staan. Was er denk ik nog niet klaar voor. Daarbij hebben wij ook een erg grote box (1mx1m) dus hij kon er zelfs nu nog makkelijk in..

Tsja,.. Nu staat er een grote mand met speelgoed in de plek en zijn mooie kroonstoel.. Heeft ook wel weer wat!

Hebben jullie de box nog staan of is hij al opgeruimd?

Esmé mv Kay

Nee hij staat er nog wel maar mike zit er nooit meer in....hij wordt ook steeds liever, luistert beter dus ook geen strafplekje meer nodig hahahhaah.
Dus ik denk dat ie bij ons ook wel snel de kamer uitgaat...ff wachten tot mn man er weer is, mooi klusje voor hem

liefs jen

Bij ons staat de box nog. Niet omdat er nog een babietje aankomt, maar eerder omdat Hjerre het wel lekker vindt om erin te spelen. Ik merk echt aan hem dat hij af en toe een rustplekje nodig heeft. En zolang hij die nodig heeft blijft de box lekker staan.

Groetjes Hanneke

Hoi,

Ik heb hem toevallig vrijdag opgeruimd. Het was idd een dubbel gevoel. Vorig jaar lag hij alleen nog maar in de box rond deze tijd en nu is hij alweer weg. Ik ben blij met de ruimte die ik nu weer heb, maar vind het ook wel raar eigenlijk.

Gr. natasja mv Jamie

Hoi,

Hier is de box weken geleden al weg gezet, ze wilde er echt niet meer in. Daarna was de plek leeg en saai en ik ergerde me erg echt aan, wilde bijna de box terug zetten. Vorige week heb ik er echt haar hoekje van gemaakt en ik moet zeggen ik ben er blij mee.

Groetjes Nanda, mv Tess

Hiet staat hij ook nog, en wordt niet gebruik als strafplekje. Delano is gewoon zo ondernemend dat ik hem niet even beneden alleen kan laten,m want dan zit hij al op de stoel hangt aan de oven of frisbeed met  de cd's. Dus rustig een bezoekje aan het toilet, gaat ook niet.
Hij vermaak zich er prima in en zo heb ik ook nog ff af en toe mijn handjes vrij en hoef ik geen politie agentje te spelen.

groetjes  kim mv kevan & delano

Wij zijn nog erg aan het twijfelen, eigenlijk vind Chris het alleen nog leuk om in te staan en dan gekke bekken naar zijn broers te trekken....
maar soms is het handig als die jongens even iets van lego ofzo in de huiskamer willen doen....dan moet hij gewoon even van de vloer....dus ik laat hem nog even staan, maar voor hoelang. Chris moet nog een jaar worden dus het kan nog wel ff.

Pas

hier staat de box nog en hij staat eigenlijk ook niet
in de weg heb er alle ruimte voor
hij wordt zo af en toe nog gebruikt en Lorenzo vindt het
ook niet vervelend als hij erin moet hij speelt er vrolijk in
dus ik denk dat de box voorlopig nog blijft staan

groetjes
Bianca mv lorenzo

Terug
Bovenaan