Box opgeruimd..

Ik moet er nog niet aan denken dat hij weg is!!

Lyanne speelt er nog zo graag in en het is zo handig met bijv eten koken of even de was ophangen. Als Lyanne lekker over de grond kruipt en ze is het zat, dan gaat ze aan de box staan, een teken voor mij dat ze weer lekker in de box wilt spelen.

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Julian zit nog wel een paar keer per dag in de box. Niet urenlang ofzo, maar toch wel 3 x een half uurtje. Hij vindt dat ook geen probleem, hij weet ook wanneer het tijd voor de box is (na het ontbijt, na zijn middagslaap krijgt hij er drinken en een soepstengel, en na het avondeten). Het werkt voor hem prima om van weinig ruimte (eetstoel bijv.) naar iets meer ruimte (de box) te gaan. Van los rondscharrelen de box in werkt meestal niet, en kan ik hem ook niet kwalijk nemen. Wij gebruiken de box niet als strafplek, dat wordt later de trap of de gang.
Ik heb altijd gezegd dat de box er uit gaat als Julian er zelf uitklimt. En ja hoor, vandaag deed hij een serieuze poging. Hij had speelgoed bij de rand neergezet en was er op gaan staan. Hij stond klaar om de duik te nemen...pfff! Het is allemaal weer goed gegaan. Dat grote  stuk speelgoed maar snel omgewisseld voor een puzzel en mobiele speelgoed telefoon. Als hij daar op staat dan staat hij niet gelijk 20 cm hoger. Maar ook hier heeft de box zijn langste tijd gehad, hoewel ik hem er dus nog niet uit doe.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Ik vond het juist een heerlijk gevoel om dat onding de deur uit te doen!
Delano vond het prima om er in te zitten maar ik vind het zelf heel ongezellig.
Heb altijd het gevoel dat ie in een baby-gevangenisje zit.
Toen hij nog piep was vond ik het niet erg om hem er in te leggen hoor,maar zodra hij zichzelf kon voortbewegen,heb ik hem er niet meer in gezet.
Ik heb hem eruit gedaan vlak voor zijn 1e verjaardag.
Groetjes Tanja

Kian zit er ook graag nog even in hoor. Het is ook echt nodig. Ik kan m'n kont niet keren of hij heeft weer wat uitgehaald (is een beetje hardleers, haha). En het is ook een rustmomentje voor 'm. Anders draait ie helemaal door (en pappa en mamma ook). Dus ik denk dat ie nog wel even blijft staan!
Liefs NElleke

Hier is de box echt al maanden weg (écht al heel lang in ieder geval). Ik vind het zo'n onding en Sophie zat er eigenlijk nooit in..... Geen moment gemist ook, eigenlijk. Wij hebben we nog een tijdje een stoeltje gehad waar ze niet uit kon klimmen waar ze dan lief in zat te spelen, maar dat is inmiddels ook weg. Die kleine klauterkabouter klimt werkelijk overal uit (ook uit die zogenaamde niet uit te komen triptrapps, haha)

Groetjes
Susan

ps. Nanda, wát een gezellig hoekje voor je meisje zeg! Wij hebben hier ook zo'n echte speelhoek voor de kinderen met tafeltje en stoeltje en onze dame zit nu ook regelmatig op haar stoeltje te spelen aan tafel. Zó leuk!!

Hier staat de box nog steeds en ook ik gebruik hem nog dagelijks. Eigenlijk vind ik het een sta in de weg, maar aan de andere kant vind ik het ook wel heerlijk als ik Tijn er af en toe in kan zetten. Ook Tijn vindt het niet vervelend en vermaakt zich er nog prima in dus wat dat betreft zit het van beide kanten nog wel goed.
Nu denk ik ook dat ik de box maar laat staan totdat de tweede zich aandient. Anders heb ik er net een leuk plekje voor Tijn van gemaakt en dan moet ik weer ergens die box neer zien te zetten.

Groetjes Danielle

Wij hebben de box ook al op zolder gezet. Wat een ruimte ineens zeg. We hebben er wel een seeplhoekje van gemaakt voor Dean. Eerst was het plan om de box gewoon te laten staan tot de volgende. Maar dat kan nog wel eens een poosje duren, dus hebben we hem opgeruimd. Dean was 11 mnd geloof ik. Hij zat er nooit meer in en wordt het niet meer leuk. Nu begint hij zich pas een beetje op te trekken, dus hij kruipt nog niet in de weg zeg maar. En anders zet ik hem gewoon even in de kinderstoel (beneden of boven). Ideaal.

Groetjes,
Nelly.

Tijs zit vaak nog met veel plezier in de box te spelen. Dus zolang hij dat nog leuk vindt blijft hij staan. Maar buiten de box is hij ook steeds liever. Hij wordt eigenlijk alleen ondeugend als hij aandacht wil, dan gaat hij naar de boekenkast of de stereo. Verder speelt hij lekker met zijn speelgoed en heeft dan de grootste lol.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan