Box opgeruimd..

Wat hebben al veer de box opgeruimd zeg ! Voel me haast schuldig...
Bij ons staat hij er nog en hij blijft er ook nog wel een hele tijd staan.

Jorick is nog echt zo'n kleine wildebras en op zijn tijd ook heel rustig, maar owee als er iemand aan zijn spoor zit of met zijn race auto's zit te spelen, dan gebeurt er wat. Vaak zijn Jorick en Milan 's ochtends lekker met zijn tweetjes over de vloer, maar zo gauw het koffietijd is dan gaat Milan in de box met zijn drinken en zit Jorick lekker in zijn stoel. Daarna gaat Jorick weer lekker zijn gang en blijft Milan in de box, en hij vindt het echt geen probleem, want zo kan hij rustig spelen zonder onder de voet te worden gelopen door Jorick en de hond. Vaak speelt Jorick s'middags lekker boven of buiten en dan zit Milan weer buiten de box.

Ik vind het heerlijk op deze manier en zolang Milan nog niet boos word mag hij nog lekker in de box bivakkeren....

Groetjes Jolanda

bij ons is de box ook al weg elise vond het echt een drama de laatste tijd en krijste alles bij elkaar
eigenlijk was het alleen nog maar een opslagplaats van speelgoed

dus afgelopen vrijdag was ik het zat en heb hem opgeruimd gister heb ik hem op mp gezet en vandaag al verkocht
dus ook op zolder staat tie niet in de weg een vierde kindje komt er niet meer dus kon maar weg zijn

groetjes saskia

Mila vindt het nog steeds fijn om soms in de box te spelen.
ze komt dan even tot rust en wij ook haha
groetjes piewie.mv Mila

Hier staat de box nog wel, Renske ligt er alleen rond half zeven nog ff in om haar melkfles te drinken, verder gebruik ik hem nooit meer, maar laat hem nog ff staan anders is het al gelijk zo kaal in huis, als we in het nieuwe huis wonen gaat hij naar de zolder

Bij ons is er nog twijfel, voor Thijs zou ik zeggen weg ermee, maar zijn oudere broer en zus willen heelgraag met lego en playmobil spelen, en dan is die box ozoo handig. Denk in ieder geval niet dat hij nog lang bij ons staat. Groetjes Wendy

Hier staat de box ook nog, al zit Twan er niet zo heel vaak meer in, maar tijdens het eten koken vind ik het toch wel heel prettig, hij wil nl altijd in de pannen kijken en het liefst alleen bij mij op de arm, dan is het toch wel lekker als ik even mijn handen vrij heb.

Dus hij blijft nog wel even staan hier.

Liefs Maaike

HIer staat de box ook nog, maar het is drama als ze er in zit. Nou ja zit, ze gaat na 2 seconden staan en zet die sirene aan, zitten wil ze dan niet (zo stijf als een plank), dus meestal verliezen we de strijd en mag mevrouw als ze stil is weer uit de box.
Als ik er nu naar kijken,ligt ie ook vol strijk................mmmm, kan die box met strijk en al naar zolder

Lisenka mv Tessa

PS: Nanda: echt een leuk hoekje heb je er van gemaakt. Enne die boerderij van Little People is hier ook wel favoriet!

Aan de ene kant wil ik heel graag de box eruit hebben. Hij neemt best veel ruimte i beslag en Tygo gaat er bijna nooit meer in. Vaak 1x per dag (of 1x per 2 dagen)  als ik even de vaatwasser aan het leegruimen (of inpakken) ben, zodat hij met er niet met al mijn schone of vuile vorken, messen, lepels en zijn eigen bordjes vandoor gaat. Nou, als ik dààrom de box moet houden...Hij vind het geen straf om erin te zitten. Wel op het moment dat ik hem erin zet, maar zodra hij het speelgoed ziet, is het goed.

Hubbie wil hem liever nog even laten staan, puur voor die enkele keer dat hij erin zit.

Deze week gaan we naar de IKEA om zo'n leuke opbergkast (met van die gekleurde hangbakken) te halen en tja... die moet toch óók een plekkie hebben? De kat maakt haast geen gebruik meer van de krabpaal (althans.. niet om te slapen of spelen), dus die kan eventueel ook wel naar de zolder (kat heeft daar een kamertje voor zichzelf 's nachts waar meer speelatributen liggen voor hem en waar de kattenbak staat en voer en water)

Dus òf de box eruit, òf de krabpaal eruit, òf allebei... Ik ben er nog niet helemaal uit.

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan