Box weg

Hoi,

Hier gaat komend weekend de box eruit. Thomas zit er haast nooit meer in en dan staat dat ding eigenlijk behoorlijk veel ruimte in te nemen in een toch wel kleine woonkamer. Zijn er al meer die de box weg doen of gebruiken jullie hem nog regelmatig?

groetjes Ida

Wat grappig, bij ons ook! Wij hebben net een ladenkast gekocht om al het speelgoed (valt wel mee hoor) in op te bergen. Daar gebruiken we nu de box voor namelijk.

Groetjes, KT

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-02-2008 19:19:10'));

Wat grappig, bij ons ook! Wij hebben net een ladenkast gekocht om al het speelgoed (valt wel mee hoor) in op te bergen. Daar gebruiken we nu de box voor namelijk.

Groetjes, KT

Ha ha, wij hebben ook vandaag een kast gekocht. Toevallig ook bij Leen Bakker?

uhhh...box weg?Asjeblieft niet zeg!Moet er niet aan denken.Julia zit eigelijk altijd nog in de box.Tuurlijk is ze er ook wel eens uit, maar over het algemeen zit ze er gewoon nog in hoor!alleen na het avond eten is ze er eigelijk altijd uit.Dan kruipt ze over de grond en speelt met papa en met de hond.Pas heeft ze ook 2 stapjes gedaan!Geweldig om te zien!En laat ik nou net te staan filmen, wat een mazzel!Maare de box, nee die blijft hier voorlopig nog wel even hoor!

liefs

Nee hoor hier blijft hij ook lekker staan, ook al zit ze er niet heel vaak in, (meestal maar 1x per dag zo'n 20min) hij staat me niet in de weg en ik vindt het wel een goede plek voor d'r om af en toe echt even alleen te spelen!
Ben nu 25 wkn zwanger en straks gaat er een hangmatje voor de kleine in en als zij ook kan zitten kunnen ze er lekker samen in spelen! Net zoals ik met m'n broer ook deed!

Liefs L81

Wij hebben 'em 2 dagen geleden afgebroken. Lara zat er vrijwel niet meer in. 't Was hooguit "strafplekje" en verzamelplaats voor speelgoed. Dus dan maar weg. Vantevoren had ik wel gehoopt om m'n kindje er langer in te houden (zoals bij  Duckie19), maar het is er gewoon ingeslopen dat ze vaker op de grond speelt.

En ik geniet nu eigenlijk ook wel weer van de extra ruimte; de huiskamer lijkt een stuk luchtiger nu! "Elk nadeel heb ze voordeel"...

hoi hoi,

ik heb de box al 2 maand niet meer in de kamer,aaron zat er nooit in en sinds hij liep al helemaal niet meer,hij heeft nu gewoon een speelmat(lees de hele kamer)en daar kan hij mooi spelen...

groetjes nienke

Terug
Bovenaan