Box weg

Hier staat de box nog, niet dat Emma er veel in zit, maar soms is het toch wel handig.
We hebben namelijk een houtkachel in de woonkamer staan. Als deze brand en ik moet de kamer uit, vind ik het fijn om haar even in de box te zetten. I.p. kan ze niet eens bij de kachel komen, maar ik wil toch geen risico nemen.

Voor eventjes is ze wel tevreden in de box, zeker als ze tv kan kijken.

Groetjes Hada

hoi

wij hebben al heel lang geen box meer
toen hij 5maanden was geloof ik
hij is nu 14 maanden
hij wilde kruipen en de wereld verkennen
hij speelde liever op een dekentje op de vloer
hij heeft sinds een week een speelhuisje
een kasteel die staat op de plek van zijn box fantatisch vind hij het

De box staat hier nogsteeds/ alweer. Stijn zit er al heel lang niet meer in, was al tijden een drama. maar aangezien hij niet van de stereo af kon blijven hadden we de box daarvoor gezet en kon hij dus niet meer bij de stereo. Verder was het een prima plek om speelgoed te stallen. Nu zijn we net verhuisd, dus we hadden hem weg kunnen laten, maar aangezien ik 26 weken zwanger ben van de tweede staat hij weer op de hoge stand, te wachten op de volgende "bewoner".

Carina

Naomi is nu 14 maanden en ze zit er in ieder geval 's morgens nog een uurtje in. Ze zit dan meestal  ook mooi te spelen.
Ik vind het nog wel handig dat ie er staat (ook al is het een groot ding in onze niet zo grote kamer)   en dat ze er nog wel in wil.

Wilmi

ons zoontje zat met 9 maanden al niet meer in de box dus die heb ik nu wel in de woonkamer staan maar dan voor ons oppaskindje en hij kan blijven staan voor onze 2e straks in augustus
maar hij staat mij ook niet in de weg we hebben namelijk een erg grote woonkamer 40m2 en ik heb nog ruimte over haha
groetjes ineke

Terug
Bovenaan