Box weg

hoi hoi

ook hier is de box al ruim twee maanden weg.
ze wou er echt niet meer in.
we hebben een bankje gekregen voor haar verjaardag en daar kan het meeste speelgoed in. verder heb ik een speelmat gekocht waar winnie de poeh opstaat en daar staat ook nog speelgoed ( de grotere dingen) en daar speelt ze op , maar ja lopen is haar favorite bezigheid dus speelt ze eigenlijk door de hele kamer heen.
ik ben eigenlijk wel blij dat de box weg is. ik vond het een sta in de weg.

groetjes danielle

Hier blijft hij nog lekker in de kamer, Elsa zit er elke dag nog een aantal keren in, wel op vaste tijden en dan vind ze het ook niet erg. Ze gaat lekker zitten spelen. Dus hier blijft hij nog een tijdje.

hier wij hebben de box omhoog gezet voor onze 2e kindje,die in augustus verwacht word..
Omdat er namelijk ook mensen zijn waarvan hun kindjes van net 1week tot 3maanden nog op visite komen,dan kunnen ze hier de box gebruiken!
Verder heeft Dani een eigen speelkamertje.. we hebben van zn kamer,de helft schot gebouwd..en dan met traphekje zodat hij daar veilig kan gaan spelen, in de woonkamer heeft ie er ook nog maar genoeg staan! maar zodra de baby er is.. Dan word de speel kamer de baby kamer... ( we hadden maar 2 slaapkamers,dus  nu 3)

xxx Manuela

Hoi,
Lynn wil er nog maar even in. En als ik haar er in wil zetten moet ik eerst al haar speelgoed er uithalen. Dus ik ga kijken voor een speelgoedkist en dan gaat de box eruit!!
groetjes

huh???? Bij ons is de box al 4 maanden weg. Op haar verjaardag want hij stond in de weg voor de visite. Het was toch steeds een gekrijs van jewelste als ze er in moest.
Mijn moeder heeft wel nog een box staan als we langs komen omdat ze op de 1e verdieping wonen zonder hekje voor de trap. Dat gaat wel goed, omdat het dan weer interessant is denk ik.

groeten Elke

Nee, hier blijft ie ook nog ff staan. Bij Kevin was hij toen hij 1 jaar was al weg (hij is nu ruim 4 jaar).
Nu vind Jim het nog heerlijk lekker rustig te spelen zonder gestoord te worden door z'n grote broer.

Nu we klaar zijn met verbouwen is dat ding eindelijk weg. Erikjan scheurt met de auto nu lekker door de keuken en de speelkamer vindt hij ook helemaal geweldig, en als straks de baby er is, dan komt de box in de speelkamer, die aansluit aan de keuken en de woonkamer, dus neemt dfat ding verder geen plak in.

Janine

Mijn zoontje (10-11-2006) wil absoluut niet meer in de box en ik vond het ook zielig dus heb ik de box uit elkaar gezet en opgeborgen en een speelgoed kist gekocht. Veel leuker voor hem.....

Terug
Bovenaan