Boy of Girl??

hoi nataz,

ik wist het bij beide kinderen.kon me heerlijk voor bereiden.ik had alleen meiden kleding,dus die kon in de zak blijven en nieuwe dingetjes gekocht.
ook deze keer wil ik het weten.voor de kleur van de kamer.wil aantal nieuwe dingen kopen,nieuwe wagen bijv.ook makkelijk als ik weet wat het is.
ben wel erg benieuwd wat het gaat worden.kan geen 9 maanden wachten hoor!!!! hahah.
bij me dochter ging ik voor de echo,ligt ze wijt met de benen open.daarna x naar het zh voor een echo ook weer.echt zo van kijk eens hier ben ik.maar je moet dan zelf heel goed even kijken.het is dat ik het wist.hij deed snel die echo andere kant op,toen vroeg ie of ik wilde weten,maar we wisten het al.
we gaan een pretecho laten maken bij babyview.
wil jij het weten?????

gr marjan

De vorige keer wist ik het niet. Nu zou ik het wel graag willen weten. Maar dat verandert misschien nog wel de komende maanden.

Ik heb in ieder geval de chinese conceptiekalender geraadpleegd en ook nog gependeld. Ben benieuwd hoe betrouwbaar het allemaal is.

Ik ben er nog niet uit of ik het wil weten. Ergens wil ik het niet weten want dan blijft het spannend, maar ik ben ook zo benieuwd. Zelf heb ik totaal (nog) geen voorgevoel. Heb ook die chinese kalender nagekeken en heb even gechecked en bij mijn zus klopte het bij beide kids, dus of het waar is.... ben benieuwd....

IK WIL HET WETEN!! en het liefst nu :p maarjah dat kan natuurlijk niet ;)
Volgens de chinezen zou ik een meid moeten krijgen, en de chinezen hadden het ook goed bij mn eerste :p, maar ik moet het nog zien gebeuren. Ik voel me exact zoals bij mn zoontje.... dus ik weet het niet.

Wij gaan ook een pretecho doen zo rond de kerst, met 16/17 weken kunnen ze het zo'n beetje zien.

Liefs

IK WIL HET WETEN!! en het liefst nu :p maarjah dat kan natuurlijk niet ;)
Volgens de chinezen zou ik een meid moeten krijgen, en de chinezen hadden het ook goed bij mn eerste :p, maar ik moet het nog zien gebeuren. Ik voel me exact zoals bij mn zoontje.... dus ik weet het niet.

Wij gaan ook een pretecho doen zo rond de kerst, met 16/17 weken kunnen ze het zo'n beetje zien.

Liefs

Hoi hoi, ben wel heel erg benieuwd, maar zie het over zeven-en-halve maand wel ;-). Bij de eerste twee wisten we het ook niet en vond dat ook helemaal niet erg. We hebben bovendien nu toch al van beide smaken eentje, dus zowel roze als blauw in huis. Dat scheelt ook. Maar volgens de chinezen wordt het een meisje, dus ik vermoed dat ze ook dit keer gelijk hebben. Hahahaha. Schijnt toch echt wel aardig te kloppen. Hier in elk geval score 2 op 2.

Wat een leuke reacties!!

Ik wil en moet het weten! Die maanden wachten dat duurt mij te lang!

Heb al vaak gependeld en het is elke keer 3 jongens,.. En bij de chinese kalender nu weer!
We hebben nu een jochie zal dit dan een tweeling zijn?? Aangezien we 2 kinderen willen??

hihi, zo spannend!

Terug
Bovenaan