Boy of Girl??

Wij willen het ook weten! Ben erg nieuwsgierig.
Bij de vorige zwangerschappen wisten we het ook, beide keren een jongen. Ben nu erg benieuwd, voel mij nu anders dan bij beide vorige zwangerschappen, minder misselijk en niet zo'n "metaalsmaak" in mijn mond. Ben benieuwd!

hoi meiden,
moet je bekijken wanneer je zwanger bent geraakt.of je laatste dag vaan menstruatie.
als ik bereken van me eisprong dat klopt het wel van me vorige 2 kids.ik dacht het is onzin.
zou dan nu weer een jongen krijgen,als ik het goed heb gedaan.
vind het zo lastig voor een jongens naam.
meiden namen had ik zo.ook nu.
gr marjan

Volgens mij moet je kijken naar het moment van bevruchtig. Nog meer verhalen die kloppen, zouden de chinezen gelijk krijgen?? Ik zou dan een meisje krijgen, spannend....

Ik wilde het in eerste instantie ook niet weten de eerste keer. maar ik kon mijn nieuwsgierigheid in de loop van de tijd toch niet meer onderdrukken. Tijdens de pretecho heeft ze gevraagd of we het wilden weten. Mijn vriend wilde het liever niet maar vond ook dat ik al zoveel moest doorstaan dat hij toch maar heeft toegegeven. Deze keer wil hij het zelfs wel graag weten! Dus we hebben absoluut geen spijt gehad. Bij ons hadden de Chinezen en ikzelf trouwens geen gelijk, mijn vriend wel. Dus daar ga ik nu ook maar weer vanuit dan :)

Succes!

Terug
Bovenaan