Boy of Girl??

Ik wil het ook weten! De eerste keer hadden we afgesproken dat we het niet wilden horen. Maar goed ook, want het was niet te zien:))). Maar nu.... ik had al voor ik zwanger was een voorgevoel en dat wil ik wel graag bevestigd zien, over een poosje. Dan heb ik nog even om te wennen, als het toch anders uitpakt. Nu de vader nog overtuigen, we hebben het er nog niet over gehad.

ik heb altijd gezegd dat ik het niet wilde weten, maar nu ik zwanger ben. wil ik het toch wel heel erg graag weten wat het word. maar mijn vriend wil het niet weten. dus dat wordt nog een flinke discussie tegen die tijd. hebben jullie daar ervaring mee.
gr.

Hoi Sparkel gem,

Ik heb bij de vorige zwangerschap precies hetzelfde gehad! Ik wou wel maar de papa niet :-(
Maar ik wou het zoooo graag en aangezien hij toch wel vond dat ik 9 maanden ons kindje draag etc alle lasten onderga,.. Zijn we samen naar de 20 weken echo geweest en toen hebben we het gevraagd een jongen!! Dus wie weet als je je man dit laat lezen??? hihi

Succes!!

Vorige keer wilde ik het graag weten en mijn man niet, uiteindelijk heb ik hem overgehaald... ik vond het fijn om te weten omdat het toch al allemaal zo abstract is de eerste keer. Ik weet het voor nu nog niet, misschien dat ik hem nu volg...is ook wel weer spannend.
Volgens de chinezen wordt het een meisje, vorige keer klopte het ook! Het lijkt bij iedereen wel te kloppen , wat ik tot nu toe lees, ben benieuwd...

@ sparkel gem: de vorige keer heb ik de wedstrijd verloren, mijn man wilde het ook absoluut niet weten. ik ben nu met een andere man getrouwd ;-) en hij wilde het in eerste instantie ook niet weten, maar is toch bijgedraaid. ik vraag me af of het de discussie waard is, denk niet dat ik er veel energie in zou hebben gestoken. Wij hebben de afspraak dat als er een het niet wil weten, de ander zich daarbij neerlegt.
Succes

tuurlijk wil ik t weten!!
vind t al erg dat het nog zo lang duurt voordat we voor de pretecho kunnen!!
vlgs de chinezen krijg ik ook n meisje! ben benieuwd!! nog maar 14 weken wachten ; )

Terug
Bovenaan