Brandend maagzuur

Bij de één help dit, en bij de ander dat. Bij mij hielp gele vla dus écht niet!
En bij mijn vorige zwangerschap heb ik flessen gaviscon naar binnen gewerkt, maar het hielp totaal niet! Nu dus af en toe een Rennie; werkt bij mij perfect.
En die opmerking van iemand dat je van melk juist maagzuur krijgt door het vet in de melk,  en beter vla kunt nemen..............in gele vla zit dus veel meer vet als in halfvolle melk he!
Na verloop van tijd merk je zelf wel waar je erge maagzuur van krijgt, en wat er juist goed helpt.

O ja..... en 2 of meer kussens onder je hoofd, dan lig je misschien niet zo lekker.
Ik deed altijd 2 houten blokjes onder de bedpoten bij het hoofdeind.
Lig je mooi geleidelijk, en niet in een knik.

Hallo dames,

we zijn nu 2 weken verder en ik heb van alles geprobeerd, maar het resultaat is niet wat ik gehoopt had.
Kussen hoger zetten in bed werkt prima. S avonds ben in maagzuur vrij.
Maar overdag kom ik er niet van af.
De gele vla komt me de oren uit. Rennies hebben even gewerkt ( begonnen met een kwart stukje) maar ik moet nu al een hele slikken voordat het werkt en dat wil ik liever niet. En het aanrecht staat vol met allemaal verschillende drankjes en middeltjes die allemaal niet echt werken.

Dat is echt balen. Ik hoop dat het nu niet de hele zwangerschap blijft aanhouden. Ik moet nog 16 weken.

Toch iedereen bedankt voor jullie adviesen en tips.

Groetjes Jeanine

Terug
Bovenaan