Brandend maagzuur

hoi hoi
ook ik heb er veel last van s avonds en dan neem ik altijd voor dat ik naar bed ga
een beker chocolademelk en dat helpt wel bij mij
ik kan in ieder geval lekker in slapen anders kom ik echt niet in slaap
ps rennie helpt niet bij mij
gr liza

Hoi,

heb eigenlijk vrij snel in de zwangerschap al last gekregen van maagzuur.
Kan nu nog amper wat eten en weer maagzuur.
Op advies van de verloskundige ben ik met Rennie begonnen maar die sloeg niet echt aan. Daarna Regla Ph genomen en daar ben ik tevreden mee. Kan gewoon ingenomen worden en je voelt al vrij snel het maagzuur wegzakken (bij mij dan...zal bij ieder lichaam verschillend zijn).

groetjes

quote: net getrouwd reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2008 13:23:59'));

Hoihoi, Maalox is beter dan Rennie maar beide mag je gewoon innemen.

Ik heb heel fijn spul van de huisarts gekregen (een drankje) genaamd Antagel. Helpt goed! En mag dus ook in je zwangerschap.

Maalox Plus is trouwens ook nog erg lekker! :)  

Maalox plus  heb ik ook gekregen en werkt indedaad erg goed.
Maar ik vind het echt vies!

grt
ANita

Hoi

Alle bovenstaande middeltjes ten spijt maar bij mij hielp hiervan NIETS! Ik gebruik nu "Gaviscon" en het is weg! Dit middel is te koop bij kruidvat of andere drogist en mag je zonder problemen innemen tijdens de zwangerschap. Dit staat op het doosje en in de bijsluiter maar voor de zekerheid nagevraagd bij de verloskundige en je mag dit gewoon  innemen.  Ik heb er namelijk veel last van als ik in bed lig. Daarom neem ik 2 tabletten voor ik ga slapen en heb er geen last meer van. Ook mag je ze innemen na iedere maaltijd en zo nodig tussendoor. Mijn moeder had tijdens haar zwangerschappen hier ook veel last van en op haar advies ben  ik "Gaviscon"   gaan gebruiken want bij haar hielp ook alleen dit middel. Ps: is in tablet en in drankvorm te koop en is niet duur. Succes!!

hoi, ik heb het ook, het is echt niet prettig. ik gebruik maalox dat mag je gewoon en ik drink ook veel melk daar gaat het bij mij van weg. ook schijnt vanillevla te helpen. heb zelf ook een poos maalox-plus gebruikt en kreeg daar het ook van, tegenwoordig gebruik ik gewoon normale maalox

Terug
Bovenaan