Brok in onze keel, en sprakeloos..

Hoi meiden,

Ik ga er niet teveel over uitwijden, maar mijn man is onlangs zn baan kwijtgeraakt, en tis een heel gedoe met een uitkering aanvragen ed, en ook hebben ze een verkeerde berekening gemaakt, waardoor wij minder hebben gekregen.
Hierdoor zijn we toch best wel financieel erg naar benden gegaan.. Dwz dat er meer uitgaven zijn, dan dat er binnenkomt.. Gevolg hiervan zijn schulden.
Gelukkig is het nog op te lossen, en zijn we daar heel druk mee bezig, maar tis echt alle eindjes aan elkaar knopen hoor.. en soms redden we het echt niet :-S De kids komen nix tekort hoor, maar tis echt passen en meten. Nu hebben we tuurlijk familie die ons geld leent als dat nodig is, ze weten immers dat ze het terugkrijgen zodra we geld hebben.
Nu hebben we gister een gespr met vrienden gehad.. Ze hebben ons 40euro in onze hand gegeven, MOESTEN het aannemen, wouden we niet want we falen gwn, zo voelt dat tenminste :-(
Maar goed.. Vandaag dus boodschappen gedaan, en net na het eten werd er geklopt.. Het waren die vrienden met hun kindje, en de moeder van die vriendin. Ze hadden zomaar 4 boodschappentassen bij, vol met boodschappen.
Jeetje, ik ben niet gauw sprakeloos, maar ik ben het eigenlijk nog steeds. Pffff.. Vind het zooooo erg lief, dat ik woorden tekort kom.
En ook een flinke brok in mn keel..

Ik wil ff zeggen dat wij echt heel erg gelukkig zijn in de liefde, ookal gaat het financieel wat minder nu.. Liefde is onvoorwaardelijk, en dat maakt je ECHT gelukkig!! Daar ben ik nu weer achtergekomen.

Wou het ff kwijt.

Liefs Deb.

Hoi Patries,

Ja, ook ik ben er nog stil van.. En voel me raar gelukkig, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen :-S

Mijn man's hart ligt bij chauffeuren/koerieren, maar eigenlijk is alles goed.. Liefste een vaste baan.. Die UB zijn allemaal nix.. Daar komen we nu ook wel achter..

Liefs Deb.

Jeetje Deb, en zo tref je dus ineens heel veel shit (mag ik in dit geval toch wel zo zeggen he?)! Fijn dat je zo'n lieve mensen om je heen hebt!

Helpt een digitale knuffel ook een beetje? I hope so, hier komt ie hoor...

knuffel van miranda, patrick en ilona

@Miranda.. Zeker helpt dat wel.. Vind het al lief dat je het zegt, dat betekent genoeg.

@Patries, 40uur of meer zal mooi zijn (alle overuren zijn meegenomen) ja, welke stad.. zo'n beetje 50km van Zundert (vlakbij Breda)..

Liefs Deb.

Hey,

Zundert is helaas meer dan 100km hier vandaan. Anders had ik mijn oren goed open gehouden voor jullie. Doe ik nu ook wel maar ben bang dat ik helaas niks tegen kom.

Terug
Bovenaan