Brok in onze keel, en sprakeloos..

hoi hoi,
wat super van die vrienden!
Maar wel naar dat jullie nu in deze situatie zitten. Ik hoop dat je man snel wat vindt en dat jullie er weer helemaal bovenop komen.

Veel succes en liefs,
Tamar

wauw!! wat een super vrienden, in moeilijke periodes leer je je "echte" vrienden kennen zeggen ze toch altijd??
maar wel heel erg vervelend dat mjullie in deze situatie zitten, en hoop ook dat jullie situatie heel snel weer veranderd.......... maar jullie vrienden zijn echt geweldig!!
meestal heb ik een slogan en die klopt precies bij dit

DO YOU BELIEVE IN ANGELS ??
I DO , BUT I CALL THEM FRIENDS.........

liefs ilona

Hoi hoi,

Wat lief van je vrienden, ik heb gewoon een brok in mijn keel.

Wij zoeken nog orderpickers......
Tis wel echt orderspicken zeg maar en afhandelingen in magazijn.
Tis in Etten-leur, bij Wecare4, je kan het eens proberen??

Liefs en succes meis....

X Saskia

Wauw Ilona.. Das idd een mooie slogan zeg! Wauw iets spreciaals op Hyves en MSN voor ze wegzetten, maar kwam niet verder als; Engelen bestaan echt! Maar ik ga dat wegzetten.. want tis echt zo!

Liefs Deb.

Hey Sas, zie je berichtje net pas.. Heeft de hele tijd opengestaan, dan krijg je zulke dingen hé ;-)

Ramon kan morgen bij Essent op gespr voor meteropnemer... Hoop dat dat wat word...
Werk jij bij We Care dan? Volgens mij zit je daar best goed??

Salaris ook goed?? ;-)

Ordepicken zou nix uitmaken..heeft ie best wat ervaring in..

Liefs Deb.

Hey Deb,

Ik zit heeel goed bij Wecare, lekker informeel en gezellige collega's. Wel aanpoten hoor! Mijn salaris is goed, maar wat ze beneden verdienen weet ik niet. Ik kan wel eens vragen of het nog steeds openstaat?? En wat ongeveer de salariering is (kweet niet of ik er antwoord op krijg hoor ;-))

X Saskia

Terug
Bovenaan