Brok in onze keel, en sprakeloos..

Hey Deb,

Kijk maar eens op www.wecare4.com en dan vacatures. Hij staat nog steeds open. Ik zou persoonlijk mailen, dat gaat vaak sneller als de post.
Hier kan ie sowieso es kijken hoe en wat ons bedrijf is enzo.

Nou succes meis!

Liefs Saskia

@Sas, thnx!! Zullen daar eens ff kijken.. Email is idd een stuk sneller!
Hou je op de hoogte.. Nogmaals, bedankt!

Maris, oohhhh dat zou heerlijk zijn hé?! Alleen doen wij nergens aan mee, dus dan winnen we ook niet hé, hihi. Toevallig nou wel 1 5e lot gekocht voor de Staatsloterij, want met een paar miljoen op de rekening ben ik ook blij hoor ;-)

Liefs Deb.

In Zundert heb ik helaas ook geen connecties maar ik ben HR Adviseur bij dat rode uzb dus kan mss iets doen. Chauffeurs/koeriersbanen zijn er helaas maar weinig te vinden. Dat willen veel mensen worden helaas. Is hij bereid om in ploegen te werken? Als je een cvtje voor me hebt wil ik op zich wel een lijntje uitgooien voor je... Als hij ploegen wil werken ook 5 ploegen dan moet er iets te vinden zijn.

gr.Ing
ps erg lief van die vrienden!

Zit effe met je mee te denken hoor. Ik weet dat ze bij justitie altijd wel mensen zoeken voor het vervoer van arrestanten. Bij DV&0 (Dienst vervoer en ondersteuning) Natuurlijk moet je wel bepaalde keuringen door, en worden je antercedenten nagetrokken, maar goed, wie weet is het wat. Bovendien rijden ze door het hele land, dus ws hebben ze ook meerdere standplaatsen, maar dat weet ik niet zeker.

Terug
Bovenaan